Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg vil gjerne kjøpe en pappabok - noen som kan anbefale en? Takker for svar
♡ Jersey ♡ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjøpte en som heter Verdens beste pappa (tror jeg den het), til min samboer. Den er skikkelig humoristisk, lettlest, men også informativ :-) Han har lest masse i den! :-)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vi lånte en bok på biblioteket som het oppdrag: mamma pappa. Masse gode historier og samtaler rundt aktuelle tema. Vi leste den hele tiden da vi gikk gravid med førstemann. Den er sikkert ikke å få kjøpt lenger, men... godt tips likevel.
anne* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også kjøpt "Verdens beste pappa -- hakkespettbok for førstegangsfedre" den er kjempemorsom, og selv synes jeg nesten den er gøyere å lese enn de bøkene for mammaer:-) Samboeren min har lest den 2 ganger tror jeg:) Masse lister og greier som menn elsker. Masse humor, men også litt alvor. Likte kapittelet om fødselen veldig godt. Du kan bestille den på Nordli tror jeg, ellers selger de den på Den kule mage etc Forfatter: Risnes, Per Asbjørn
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 "Verdens beste pappa - hakkespettbok for førstegangsfedre" - hysterisk morsom og sakelig/realistisk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå