Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 vi kjøpte idag, og satte den på med klær i, for litt siden. Men nå er den jo GLOVARM- skal det være sånn? Var jo nesten badstu på badet.. Nå skal det sies at jeg glemte å skru på vifta på badet. Men uansett..skal selve maskinen og klærne være såå varme? Kanskje dumt spm hehe:)
It's all about me Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det blir ganske varmt ja, en effektiv oppvarming av et rom. Men glovarmt skal det vel ikke bli.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ja det blir veldig varmt i rommet. Og dersom vi tar ut klærne med en gang, er de så varme at jeg faktisk brant meg på en glidelås her om dagen. Da lurte jeg også på om det virkelig er meningen, men det er nok det.
manonym Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Blir ganske så varmt ja, spess på et lite rom med dårlig lufting.
bente69;) Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Det blir grisevarmt på badet/vaskerommet ja, tror det er ganske vanlig! Klærne i vår tørketrommel er også varme, vår maskin ble kjøpt for 3 år siden er av merket Brauknekt eller hva det heter. Om sommern er varmen helt jævlig av tørketrommelen, resten av året passer jeg på å henge opp tøy til tørk der inne når trommelen går. Tørker kun håndklær og sengetøy, så den går ikke så ofte.
Plutselig_gravid Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Om det blir varmt ja! Her hos meg blir det vått oppetter veggene og skikkelig badstu. Har dårlig utlufting da. Ingen vindu, kun ventil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå