Gå til innhold

Hva skjer med meg?! Dette er vondere enn fødselen!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, eg tuller ikke....Har så utrolig vondt i magen og har hatt det i nesten 2 uker nå. HVER DAG! Kommer og går litt, og eg værst om kvelden....da varer det gjerne lenge også. I dag begynte det i 3 tiden og har bare blitt verre.....

Lørdag var eg skikkelig dårlig og kasta opp om natta. Mandag gjikk eg til legen og han sa det var sikkert bare en infeksjon. Måtte bare vente til det gikk over. Ingenting eg kunne gjøre, men det var iallefall ikke smittsomt sa han (spurte self. om snuppa). Mandag og tirsdag var eg bra, med litt vondt på kvelden bare.

Idag har eg ikke klart noenting, og får så vondt av snuppa mi som bare ligger der og eg kan ikke løfte henne opp engang. Føler meg så svak, har jo nesten ikke spist....Eg er alene med henne hele dagen, siden sambo er på jobb og norskkurs.

Hva er galt? Hva skal eg gjøre? Legen anbefalte paracet, men eg har tatt 2 og det hjalp ikke....Eg klarer knapt fungere når eg har så vondt som idag. Kan det vere p-pillen eg blir dårlig av? (ceracette. Legen mente det var umulig siden eg har brukt den i over 4 mnd.)

Regner ikke med at dere kan kurere meg, men var godt å få syte litt iallefall..Heldigvis er sambo snart ferdig på jobb.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhhh,høres jo ikke helt riktig ut da.KREV å få en ordentlig undersøkelse!!!

Skrevet

Synes det høres ut som du bør ta en ny tur til legen, jeg! (Eller en annen lege...)

Skrevet

Uff da, hørtes ikke godt ut... Men om legen tror det kan være en infeksjon burde han jo tatt noen prøver!

Ville ringt igjen imorgen og forlangt at det ble tatt noen prøver av deg.

God bedring - håper du snart er pigg igjen:-)

Skrevet

Herlighet,stakars deg da..Si at du vil ha skikelig undersøkelse!!

Skrevet

Gå til lege! En annen en altså. Og få noen til å hjelpe deg å passe på ungen din!

Skrevet

Du må komme deg på sykehuset og kreve en ordentlig undersøkelse. Det kan være galle eller nyrestein f.eks

Det er ekstremt vondt og kan sammenlignes med fødselssmerter....

Skrevet

irriterende med leger som aldri tar noe alvorlig.. sikkert ditt og sikkert datt.. ring og be om å få en orntlig undersøkelse.

Skrevet

Hei! Du kan kanskje ha galleblære problemer??

Det er fryktelig vondt, jeg fikk det etter at jeg hadde født denne gangen og ble operert .

Sinnsykt vondt, satt og sov i sofaen. Klarte ikke å ligge. Kastet opp gjorde jeg også, tror det var pga de store smertene. De kan finne ut dette vet UL. Ble lagt inn på sykehuset jeg, kontekt lege snarest.

Lykke til... ;)

Skrevet

Prøvde å få time hos fastlegen, men da måtte eg vente til ut i september, så eg gjikk på legevakten....De tok urinprøve, men vet ikke hva de kan utifra den...? Den var normal. Smerten er liksom over navlen, og "presser" oppover som om eg må kaste opp (men så har eg ikke spist så mye...)

Uff...ble liksom så beroliget når han sa det ikke var noe alvorlig, men nå begynner eg å lure igjen....Eg har hatt infeksjoner før, og de har vert en dag eller to....iallefall med oppkast...

Skrevet

Hei igjen. Jeg hadde vondt litt bakover i ryggen og mot magen. Var kvalm og kastet opp og spiste ikke noe særlig så noen dager. Drakk ikke heller.

Jeg var på legevakten 2 dager etter hverandre og fikk 2 forskjellige diagnoser, fastlegen den 3 dagen trodde det var en annen ting men hun sendte med gudskjelov til sykehuset.

Skrevet

Ble sykmeldt selv i dag fordi jeg har så sinsykt vondt i magen om natten og kvelden. Noen ganger på dagen også. Brenner i hele magen, spesiellt oppe i mellomgulvet. Legen sa det enten var en infeksjon eller magekatarr/magesår. At vi bare måtte vente å se. Det er så sinsykt vondt at jeg har lyst å grine om natta. AUAUAUAU.

Håper du snart blir bedre.

Skrevet

Huff...stakkars oss:( God bedring til deg og meg selv.....

Snakket nettopp med mamma og hun mente eg burde gi det noen dager til og så gå til legen igjen. Og at det legen hadde sagt ikke var så veldig troverdig...(hun er sykepleier). Han sa blant annet at det var en virusinfeksjon (ikke bakterie) og at det derfor ikke kunne gjøres noe med, men det kan han jo ikke vite utifra urinprøve....

Alltid værst om natta...eg sover bare et par timer....*sliiiiten*

Skrevet

Det kan jo være magekatarr. Det er sinnsykt vondt, klarte ikke gå eller noen ting. Hadde ringt legevakten og forklart problemet, du kan jo ikke gå sånn!!

Skrevet

Magesmerter er vel en av de tingene de prioriterer på legevakta? Dra dit og krev svar. Det går tydeligvis ikke over og du fortjener ikke å gå med slike smerter (hvertfall ikke uten forklaring og behandling).

Dra i kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...