Gå til innhold

mengder med melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvor mange ml morsmelk et barn på to uker skal ha til hvert måltid?? har misstanke om at jenta mi får i seg for mye mat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 ml pr kilo unge i døgnet. Er hun fire kilo blir det altså 600 ml i døgnet delt på antall måltider! Sånn cirka.

Men hvorfor tror du hun får for mye mat? Unger som bare får morsmelk kan ikke bli overvektige - det vil si: Det er ikke farlig fett, det går seg av igjen. Det er verre med for mye MME, det blir lett sittende.

Nå er det jo ganske umulig å vite hvor mye de faktisk får i seg når man bare gir pupp. Nyt heller det faktum at du har masse melk (misunnelig), og gi henne så mye mat hun vil ha når hun er sulten.

Lykke til:-)

Skrevet

takk for svaret:) hun spyr å gulper så vanvittigt mye etter mat...ikke sprut så det er ikke den mage tingen...men det kommer masse opp og lenge etter mat...noen ide hva det kan være??

Skrevet

Hm...Hvor lenge etter mat da? Gulping er ikke farlig, mer et klesvaskproblem. Men dette er jeg overhodet ingen ekspert på.

Hvis jeg var deg ville jeg gå inn på ammedebatten og stille spørsmålet til expat, hun er ammehjelper og har visst gulpebarn selv!

Skrevet

takk igjen du:)....hun gulper med en gang masse å etter en times tid er det kansje over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...