Tasselur Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er det noen andre der ute som hopper i høyet for tiden? Her var det helt klart EL i går, fikk knallpositiv test + smerter og slim. Så det blir nok en runde i dag også sånn for sikkerhets skyld. Dere andre, da, funnet EL ennå? : )
hope4bebis Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei Tasselur prøver igjen Nei har ikke funnet den helt ennå, men regner med en positiv test på lørdag kanskje.... håper i alle fall på det. Men vi hopper i høyet nå om dagen fordet vi... kan vel ikke skade.
Tasselur Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Jupp, jupp, hope4bebis, det er bare å hoppe i vei! Her kom EL 1/2 uke før jeg trodde, og heldigvis har vi lagt inn en god "sikringsperiode" på forhånd. Hehe, flest mulig ivrige krigere klare til å ta i mot egget, er strategien. ; ) Åh, blir spennende dette her, altså! : )
snart-en-liten-spire? Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 For første gang siden november prøver jeg så godt jeg kan å ikke tenke på EL, men det er jammen ikke lett;) Kjente smerter her for ett par dager siden, det var nok EL og vi hoppet i høyet;) Prøver å tenke litt mindre på å bli gravid akkurat nå da det er litt usikkert med jobb fremover, men skjer det så skjer det:) Begynner å bli litt lei av å få mensen hver eneste måned etter SA som vi hadde i februar..
Tasselur Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Den lange ventetida har begynt, noe som vil slå ihjel tida sammen, eller? 3 dager etter el i dag, det har faktisk begynt å murre litt der nede... Men det er jo helt sikkert aaalt for tidlig, selv med min korte lutealfase på 9 dager... Er så innmari vanskelig å ikke kjenne etter symptomer! ; )
hope4bebis Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hei Tasselur prøver igjen Jeg er med å slå ihjel tida.. hadde positiv test i går og kjenner stikkninger i dag, så egget er nok nettop løsnet og roper på de små... håper en av dem finne veien helt frem.. ble hopping i senge onsdag torsdag fredag kveld og nå i morgest... så vi håper.. blir selvsagt noe i kvelde også og sikert i morgen for å være sikker.. så er det en evig lang ventetid... min lutealfase pleier å være på 14 dager så regner med at den er det denne gangen også... så da er IKM 15 september... din da?? 7??
hope4bebis Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Til Tasselur prøver igjen Hvor er du fra??? ser du skal i 30 års lag i kveld... det skal jeg også.. flere som fyller 30 i dag alså..
Tasselur Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Heisann hope4bebis. Jeg er fra nord i Akershus, og skal på fest i Oslo i kveld. : ) Hm, men spørs om jeg tar med litt alkoholfri på en "ekte" flaske for å ikke få i meg for mye. Vanskelig dette her... IKM er vel kanskje muligens egentlig 8., men prøver å innbilde meg at den er den 11., sånn for å ikke bruke opp for mange tester. ; ) Men du kan være rimelig sikker på at jeg tar minst en EL-test neste helg for å se om det blir noe utslag! Og blir det det så tror jeg jaggu disse g-testene også ligger tynt an. ; ) Har brukt EL-tester før for å sjekke for graviditet, og de slår helt fint ut. : )
hope4bebis Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Vi skal så langt at vi heldigvis må kjøre... så det er ikke fare for at jeg avslører prøvingen.. jeg bor i bergen jeg da.. Jeg prøver meg nok på en EL test om to helger jeg også før jeg går løs på g testene.. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå