Gå til innhold

***Skravletråd IKM uke 37***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre der ute som hopper i høyet for tiden? Her var det helt klart EL i går, fikk knallpositiv test + smerter og slim. Så det blir nok en runde i dag også sånn for sikkerhets skyld. Dere andre, da, funnet EL ennå? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tasselur prøver igjen

Nei har ikke funnet den helt ennå, men regner med en positiv test på lørdag kanskje.... håper i alle fall på det. Men vi hopper i høyet nå om dagen fordet vi... kan vel ikke skade.

Skrevet

Jupp, jupp, hope4bebis, det er bare å hoppe i vei! Her kom EL 1/2 uke før jeg trodde, og heldigvis har vi lagt inn en god "sikringsperiode" på forhånd. Hehe, flest mulig ivrige krigere klare til å ta i mot egget, er strategien. ; ) Åh, blir spennende dette her, altså! : )

Skrevet

For første gang siden november prøver jeg så godt jeg kan å ikke tenke på EL, men det er jammen ikke lett;) Kjente smerter her for ett par dager siden, det var nok EL og vi hoppet i høyet;)

Prøver å tenke litt mindre på å bli gravid akkurat nå da det er litt usikkert med jobb fremover, men skjer det så skjer det:)

Begynner å bli litt lei av å få mensen hver eneste måned etter SA som vi hadde i februar..

Skrevet

Den lange ventetida har begynt, noe som vil slå ihjel tida sammen, eller? 3 dager etter el i dag, det har faktisk begynt å murre litt der nede... Men det er jo helt sikkert aaalt for tidlig, selv med min korte lutealfase på 9 dager... Er så innmari vanskelig å ikke kjenne etter symptomer! ; )

Skrevet

Hei Tasselur prøver igjen

Jeg er med å slå ihjel tida.. hadde positiv test i går og kjenner stikkninger i dag, så egget er nok nettop løsnet og roper på de små... håper en av dem finne veien helt frem.. ble hopping i senge onsdag torsdag fredag kveld og nå i morgest... så vi håper.. blir selvsagt noe i kvelde også og sikert i morgen for å være sikker.. så er det en evig lang ventetid... min lutealfase pleier å være på 14 dager så regner med at den er det denne gangen også... så da er IKM 15 september... din da?? 7??

Skrevet

Til Tasselur prøver igjen

Hvor er du fra??? ser du skal i 30 års lag i kveld... det skal jeg også.. flere som fyller 30 i dag alså..

Skrevet

Heisann hope4bebis. Jeg er fra nord i Akershus, og skal på fest i Oslo i kveld. : ) Hm, men spørs om jeg tar med litt alkoholfri på en "ekte" flaske for å ikke få i meg for mye. Vanskelig dette her...

IKM er vel kanskje muligens egentlig 8., men prøver å innbilde meg at den er den 11., sånn for å ikke bruke opp for mange tester. ; ) Men du kan være rimelig sikker på at jeg tar minst en EL-test neste helg for å se om det blir noe utslag! Og blir det det så tror jeg jaggu disse g-testene også ligger tynt an. ; ) Har brukt EL-tester før for å sjekke for graviditet, og de slår helt fint ut. : )

Skrevet

Vi skal så langt at vi heldigvis må kjøre... så det er ikke fare for at jeg avslører prøvingen.. jeg bor i bergen jeg da.. Jeg prøver meg nok på en EL test om to helger jeg også før jeg går løs på g testene.. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...