Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2 år sover fortsatt i barnehagen. Der sover han i vognen sin. Men nå kommer lillebror snart og jeg har tenkt å bruke Tetonia vognen til babyen. Tenkte kjøpe en brukt vogn som gutten min kan bruke som sovevogn i barnehagen. Gjerne en som er litt større enn Tetonia Mistral.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet mange bruker simo sportstrillle som sovevogn i barnehagen, den kan legges helt ned og har lang rygg så den passer frem til 4 år tror jeg det står. Min eldste er snart tre år, han er normalt stor, og får plass i vogna.Det er mange slike triller til salgs på finn.no.

Skrevet

Takk for svar:)

Da tror jeg jeg skal prøve finne det på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...