Nicita73 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 akkurat i det sekundet du sier ta på pysj og puss tenner? Rart hvor plutselig sulten kommer;)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Ja det er rart det der... Kan jo "mase" på junior om han skal ha kveldsmat en halv time, men da er han ikke sulten. Men når det nærmer seg leggetid og vi sier, nå skal vi på badet å pusse tenner - da kommer det, vil ha brødskive... Og han er bare 2,5 år - tidlig å begynne å hale ut tiden... )
meg & to små vampyrer Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Min blir sulten bare han ser mat han, he he... ma(t)ma(t) roper han. Og jeg vet det ikke er morskjærlighet akkurat da:)
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Her er det for sent om hun ikke vil ha kveldsmat før... Hun får tilbud om kveldsmat opptil flere ganger, vil hun ikke ha er det ikke noe kveldsmat selv om hun ber om det 10-20 minutter senere etter kveldpus og lesing..
Liten, Mindre, Minst Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Det problemet er jo det enkleste i verden å løse ;-) Ha på natt tøy litt før og la barne spise i pysjen. Ekstra koselig også det, korre seg sammen med nyvaskede varme tær som krøller seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå