·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Holder på å titte på en ferietur, og ser ut som vi ender i spania en eller annen plass. Men jeg hører det er så dyrt der? Blir jo dyrt da, når man både spiser middag og ofte lunsj ute.. Er det dyrt, dere som har vært der i det siste?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er veldig rimelig å feriere i spania så lenge man ikke drar til et av disse fårskallestedene;-P Da er det kanskje nesten tilnærmet lik pris som her hjemme
Eve Dallas Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det er bortimot samme pris å spise ute i spania som her hjemme, men hvis du har mulighet til å lage mat der dere skal bo så er matvareprisene mye lavere der enn her hjemme.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Da har du bodd på feil sted(=bare turister) og gått på feil resturanter.... Du kan spise treretters for mindre i Spania enn hva det koster på Peppes her
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 hvis du er typisk turist, og drar til en turist plass, koster det en del kan jeg tenke meg, men å spise mat ute er ikke dyrt, så lenge du holder deg unna turistfellene.. har desv ingen gode forslag til deg om hvor, for jeg husker ikke hva det het.. men det er på grensen til portugal.. en liten koselig by.
Gjest -<<- Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Kjenner ikke til de klassiske sydenstedene, men vi ferierer i hvert fall langt billigere i Madrid og omegn enn vi gjør i Norge.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Bilbao nærmere grensen til Frankrike er også sååååå koselig, hvis man bor i gammlebyen vel og merke=) Donostria(San Sebastian) Er og en koselig by men foretrekker Bilbao. La Coruna er og veldig veldig koselig=)
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 30. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2007 Ok, da er det kanskje ikke så "ille" som det har blitt fremstillt da:) Tusen takk for alle svar jenter, ingenting er bestillt enda, har egentlig mest lyst til Hellas eller Tyrkia, men fra Molde, Vigra eller Trondheim er det mest Spania ser dert ut som..... Vi får se, Thanks, ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå