Mortil1snart2<3 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er litt usikker på hvor mange antrekk jeg bør kjøpe inn i de forskjellige størrelsene... 56 og 62? og hvor mange bodyer? Noen med gode råd?
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 jeg har ikke noe erfaring, men folk sier til meg at jeg burde ikke kjøpe noe særlig, fordi man får så masse... så jeg har kjøpt ett par tre sett og mange bodyer har jeg allerede fått av svigermor.. vet ikke kjønnet, så vil heller kjøpe mer tøy når jeg ser hve det er:) tro alt jeg har er i str 56... så hvis det skulle bli for stort, får sambo ta seg en tur på hm da vi er på sykehuset;)
~Vimsemor~ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg har kjøpt noen basisting (3-4 bodyer, et par sparkedresser, en lue, 2 pysjer og et hentesett) i str 56. Men ellers venter jeg - da de to eldste ble født fikk vi masse nydelig i gave i de minste størrelsene, og det er veldig hyggelig for dem som gir gaver at de blir brukt.
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 baserer meg ikke på gaver jeg nei;o) seff blir det noen av de,men har ikke tomt i skapet hjemme fordi...erfaringsmessig,så kjøper de fleste gaver i en str eller to over det babyen først blir å bruke,så tror nok jeg ville investert i litt 56 ja..har en ti-tolv bodys,litt bukser,noen gensre og strømpebukser i denne str jeg...samt ullbody og ullklær til å ha i vogna..men skal sies jeg er ikke nødvendigvis ferdig å handle da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå