Gå til innhold

Hei jenter hvor langt er vi på vei nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 22 og 3 dager idag ultralyd termin. Mens termin er 21 uker og 2 dager; det går unne, men synes det er tregt alikevel:(

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det torsdag 30. august.

Du går nå i 22. svangerskapsuke og har 128 dager (19 uker) til termin lørdag 5. januar 2008

Skrevet

har 15 fullgåtte uker idag! :) det er gøy, ser at magen vokser, og gleder meg til å begynne å kjenne liv, selv om jeg har skjønt at mange ikke kjenner før mye senere....

Skrevet

jeg er 16+2... snart halvveis, men syns det går veeeeldig sakte hehe

Skrevet

Er i 18.uke og skal på UL om nøyaktig en uke.

Tiden går tregt, men når jeg tenker på at terminen er i februar, så er ikke det lenge til i det hele tatt... Tror den siste tiden kommer til å fly! Heldigvis har jeg julen å se frem til, for den går alltid fort :o)

Skrevet

jeg er 17+5 i dag, og gru-gleder meg til onsdag, da skal vi nemlig på UL... :)

Skrevet

ja ikke sant det går både tregt og fort samtidig. Jeg kan nå risikere å ligge på sykehuset til jule aften uff så kjedelig:o

Skrevet

hehe..minst så langt=o)

13+3 uker på vei=oD...

Skrevet

Å så heldig du er;)

Skrevet

Flått at du er så obtimistisk Lompa he he

Blant annet halsbrann og hjerte bank gjør at jeg er ivrig til å bli ferdig med dette=0 Når det er sagt jeg gleder meg til de grader til den lille kommer i fange mitt ,Herlig;)

Skrevet

Hei missUlv, som ofte er alt godt og positivt så prøv å se frem til det!

Lykke til!

Skrevet

26 uker og 1 dag:)

Skrevet

21+2 idag gitt:)

Skrevet

jeg er fullgått 19 uker i dag:)

Skrevet

Da er jeg myyyye lengre på vei enn deg håpet for jeg er 19+1 i dag;)

Skrevet

Er nå 25+2, og 104 (tror jeg det var) dager til termin.

Har gått fort til nå, men nå synes jeg det er en evighet igjen..... Naboen fikk nettopp unge og en venninne av meg får om et par uker.. Så er kanskje derfor jeg ønsker å bli ferdig jeg og=) Men har jo en snupp til jeg da=)

Skrevet

Januarglede: jaaa, jeg vet det:) Og jeg prøver å tenke at alt er ok, men av og til sniker det seg inn litt negative tanker! Men mest sannsynlig er alt ok, og det vet jeg:) Var mer engstelig før jeg var på UL med vårt første barn:p

Skrevet

jeg er 24+3 i dag :-)

Skrevet

Jeg har akkurat gått inn i uke 15:) Veldig spennende!! trodde jeg kjente nurket bevege seg i stad, men regner med at det bare var ønsketenking:p det som er rart er at jeg har fått kvalmen nå.. har ikke hatt den før i svangerskapet.. brekker meg utrolig mye om morningen:/ men men.. gleder meg til å dra på ultralyd i september=)

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym da.. *klaske seg i panna*

Skrevet

14+6 tror jeg. Får se på ul Regne med gutt nr 3 er på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...