Gå til innhold

November: Honningmelon


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Jo, det har faktisk gått veldig bra. Hun har vært hjemme med pappaen mens jeg har vært på jobb, og det har ikke vært noen problemer. Pappa har klart oppgaven bra også, hehe.

 

Så er helt greit å begynne og jobbe igjen, men skulle jo aller helst vært hjemme. Kjenner også at jeg får litt dårlig samvittighet av å være borte fra henne så lenge av gangen... hun er jo så liten, lille bebisen min :-)

 

Går det bra med deg og jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er det travle dager!!!!....Kjenner at det er litt sårt å dra fra henne....men hun vinker og smiler fremdeles når jeg drar, så hun har ikke helt skjønt poenget enda heldigvis:):):). Merker at hun er blitt mer "mammadalt" når jeg er hjemme.....vil helst være sammen med meg hele tiden, og blir fort sutrete hvis noen andre vil holde henne. Storebrødrene pleier å være stor stas, men nå i det siste duger de ikke de heller......

 

 

Går det fremdeles bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt følelsen med at det er sårt. Men, jeg tror det er verre for oss enn for dem :-) Men, det er nok stas når mamma kommer hjem, ja. Jenta mi er også mammadalt, og har egentlig vært det hele tiden.

 

Jeg jobber bare 50% jeg da, så skal ikke klage. Hvor mye jobber du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke klage jeg heller. Jobber fra 12 til 16.30 tre dager i uken og en dag fra 9 til 16.30. Har en 50% stilling men har fri i alle ferier, så i praksis jobber jeg rundt 60% når jeg jobber. Pappan jobber kun netter, så når mamma drar på jobb må pappa stå opp:):):).

 

Har du jenta di i bhage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi det egentlig ganske fint da, hehe :-) Men, jeg må jobbe helger, ferier og høytider da... blææææhhh. Men, heldigvis jobber jeg ikke i jula!! Juhuuu :-)

 

Nei, hun er ikke i bhg. Sambo har hjemmekontor, så han må trå til når jeg skal på jobb. Hender vi må ty til besteforeldre da, men det er jo bare koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...