Matjamor Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Skal på tur i okt, og har lett febrilsk etter passene våre i 2 uker nå. NEKTER å betale 2000 for nødpass/nye pass, for de er jo i huset et sted, men HVOR??? Kommer ikke på flere steder å lete. Litt fakta: de lå i det gamle nattbordet mitt i en rød plastmappe. Forrige sommer malte jeg nattbordet og satte det inn på det nye rommet til lillegutt. Alt det som lå i det har jeg funnet igjen i en boks, men ikke passene. Har sikkert lagt de på en trygg/ smart plass.MEN HVOR??? Har egentlig gitt opp letinga, men kan jo se om det finnes noen der ute som kan hjelpe en desperat, blakk stakkar...Kan DU?
Twig Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg skulle ha sendt deg en pm, for jeg tar det ikke her.. men det går ikke
Matjamor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Åhh.....Har faktisk tenkt å se om jeg finner tlf.nr til noen som kan se litt mer enn oss andre, men.... Blir snart sprø! Tenker og tenker, men har nå lett på alle logiske og ulogiske plasser.
EnUndreneMor Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 di ligger under madrassene deres på soverommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå