Gå til innhold

Hjelp litt....please=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten gutt her på 9 1\2 mnd, sovner fint mellom 19.30 og 20.00, da sover han en halvtime og våkner brått og skriker.. Da nytter det ikke bare gå opp og gi han tytten, for med en gang vi går ut av rommet skriker han til igjen...har prøvd oss på denne såkalte skrikemetoden, men det blir jo aldri bedre! Hva gjør vi galt?? Blir sliten av dette hver eneste kveld...og di siste nettene har han våknet mye om nettene også... Vi vet ikke våre arme råd lenger, takker mye for tips og råd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ideer?;)

Skrevet

Kanskje han våkner av drømmer og blir redd...?

Kanskje det hjelper å ta han opp litt og trøste og så prøve å legge han igjen, og ikke gå ut av rommet før etter en stund..?

Bare noen små råd fra meg...

Lykke til!

Skrevet

Har desverre ingen tips eller råd.

Vi har hatt det på akkurat samme måten.

Jenta vår er også 9 1/2 mnd, og har vært sånn stort sett hele tiden.

Men da hun ble 9 mnd og jeg begynte med nattavvending, begynte det å roe seg litt.

Hun våkner fortsatt ofte etter 30 min og hylskriker.

Da går en av oss opp og gir henne litt vann og snakker rolig til henne, får henne til å smile eller le litt, da går det som oftest greit å legge henne igjen.

Vet ikke hvorfor det er sånn, har spurt flere, helsesøster også, men får ikke noe fornuftig svar.

Håper det finnes noen her inne som kan hjelpe deg litt.

For det er utrolig slitsomt:(

Skrevet

Det virker faktisk som om han drømmer...nå våkna han nettopp igjen og hylgrein ei stund etter at pappa`en hadde tatt han opp også, men vi får håpe på en bedre natt inatt..har jo somregel sovet greit om nettene, men nå som mammaen har blit student hadde han andre planer ja:p Kan det vær at han savner meg på dagtid og det er det som gjør dette enda verre en tidligere. Han er hos sin mormor om dagene, 3 dager i uka...så han burde jo ikke være utrygg heller, men kanskje uvant å være så mye vekke fra mammen? Stakkar gulle, har lyst å bare holde rundt han hele tiden slik at han får sove godt, men kan jo ikke det heller da:p

Skrevet

Er ikke greit det der.

Vet ikke hva det kommer av.

Ina er hjemme hos meg hver dag, og hun er jo likedan.

Kan vel ikke ha mareritt hver kveld tror du det da?

Men samtidig er det jo mange nye inntrykk som skal bearbeides da.

Vi får bare håpe at det går seg til:)

Skrevet

Ja, vi får bare krysse fingrene...må jo gå over:) Men blir så utslitt da han skriker som værst, og syns så synd på han...selv om jeg ikke trur han har vondt noen plass:p

Menmen, takk og lykke til videre du også...gi meg ett vink om du finner en vidunderkur;)

Skrevet

Hei...

Det eneste jeg kan komme på i den alderen der er at det er noen barn som kan få en separasjonsangst å blir redd for å bli forlatt av foreldrene sine eller overlatt til noen"fremmede" eller noen de ikke kjenner så godt... Kanskje er han så trøtt at han sovner før han egentlig før tenkt seg og og at han igjen da våkner sånn helt plutselig også er ikke noen av dere der...Ikke vet jeg...men det er jo noe en kan tenke på... Vi hadde det slik med sønnen vår i en mnd tid eller to, husker ikke helt...(6 år siden) og da måtte vi være på rommet hans og holde ham i hånden til han hadde sovnet i dyp søvn for så å liste oss ut på hånduker og tepper så han ikke våknet... slik holdt han d gående helt til d gikk over mer eller mindre av seg selv...

Lykke til...

Klem

Skrevet

Det skal jeg gjøre.

Det må du også:)

Det kan ikke være tenner forresten?

Ina har ikke fått noen enda, men de ligger på lur.

Skrevet

Her har 4 tenner allerede kommet gjennom, føler ikke han oppførte seg slik da disse kom, men aldri godt å vite...kan jo vær:)

Skrevet

Off, det kan jo nesten virke slik..men håper ikke det, stakkar! Men takk alikevel, får bare håper han blir bedre til å legge seg fint å såve hele natten snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...