Skuddårsmamma=) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Etter 4 døgn på sykehuset er jeg endelig hjemme igjen, og godt er det! Etter å ha spydd konstant døgnet rundt i 9 uker, var det ikke til å unngå å havne på sykehuset. Har fått tett oppfølging og væske iv hos legen opp til flere ganger, men desverre holdt det ikke. Kroppen sa takk for seg. Men etter 4 døgn på sykehuset, 8 liter væske iv, og kvalmestillende medisiner er kroppen oppe igjen. Fortsatt ikke i knallform akkurat, men dette skal gå! =) Håper formen deres er bra jenter, og at det bare har skjedd koselige ting her siden sist! Klemmer =)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kjære deg....håper det går bedre nå! Hvor lenge er det til termin? Spesiell grunn til at formen er så dårlig? Sender deg en klem!
Skuddårsmamma=) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Hei! Har termin 29. februar. Så er 14+1 nå. Alt er visst normalt, bortsett i fra at kroppen min reagerer så kraftig på graviditeten. Har hyperemesis, ekstrem svangerskapskvalme, som henger i hele døgnet. Blir sliten av det og får ikke i meg hverken mat eller drikke. Men har kommet meg litt etter sykehusoppholdet, så nå er det bare å krysse fingrene for at kvalmen skal begynne å gi seg snart! Takker for omtanken =)
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Huffa.... Da må vi satse på at dette gir seg snart, for slik kan du ikke gå! Du får hilse babyen din fra meg og si at nå får h*n sørge for at mamman blir frisk, slik at hun blir sterk til fødselen! ) Lykke til videre!
Skuddårsmamma=) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Nei, går ikke an å gå slik stort lengre nei. Utrolig sliten og tappet for det meste. Har fått kvalmestillende tabletter, så håper det er mye hjelp i disse. Og at kvalmen sier hadet bra snart! Hehe...jeg skal hilse til den lille og fortelle hva du har sakt. Håper h*n hører på dine ord! =) Takk,takk! Lykke til vidre i svangerskapet til deg også! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå