Skuddårsmamma=) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Etter 4 døgn på sykehuset er jeg endelig hjemme igjen, og godt er det! Etter å ha spydd konstant døgnet rundt i 9 uker, var det ikke til å unngå å havne på sykehuset. Har fått tett oppfølging og væske iv hos legen opp til flere ganger, men desverre holdt det ikke. Kroppen sa takk for seg. Men etter 4 døgn på sykehuset, 8 liter væske iv, og kvalmestillende medisiner er kroppen oppe igjen. Fortsatt ikke i knallform akkurat, men dette skal gå! =) Håper formen deres er bra jenter, og at det bare har skjedd koselige ting her siden sist! Klemmer =)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Uffa meg stakkars deg og lykketil videre i svangerskapet
1baby,og 1 spire Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Forferdelig å høre at noen har så sterke plager. Jeg er evig takknemelig for at jeg selv har hatt veldig lite plager. Ønsker deg alt godt nå og håper virkelig du slipper å være noe mere dårlig i svangerskapet. Godt du er hjemme igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå