Gå til innhold

Vrir hodet bakover når hun skal sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby på 4,5 mnd kryper oppover i senga sånn at hodet kommer helt opp i kanten (har heldigvis tjukk sengekant), vrir hodet til siden og bakover og sovner. Det ser litt ubehagelig ut synes jeg, så jeg pleier noen ganger å dra henne ned litt men hun legger seg bare tilbake i samme stilling. Lenge lå hun inni hjørnet med hodet, nå nøyer hun seg med å presse seg inn i hodeenden. Er dette vanlig? Gjør deres babyer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja min jente gjør akkurat det samme :) Så lenge hun sover så lar jeg henne ligge slik

Skrevet

Det gjør lillegutt også. Synes nok det er deilig da. De er jo litt mer bøyelige og tøyelige enn oss.

Skrevet

Jenta mi gjorde det samme, jeg likte det heller ikke....så jeg rulla to store håndklær som jeg la på hver side la skinnet oppå. Tror overgangen fra den lille vogga var stor, nå sover hun mye roligere!

Skrevet

Det gjør vesla her oxo :) jeg og prøvde å legge henne rett tidligere, men da skreik hu og kravla seg opp sånn at hu blei liggende sånn på skeiva :) og sovna tvert :) så da er det nok godt da, sjøl om det ser ut som om de holder på å knekke nakken :)

Skrevet

Det gjør lillegutt og, så virker som det er ganske vanlig. Tror jeg hadde fått kink i nakken av å ligge sånn :)

Skrevet

Snuppa mi gjør også det.

Hun er 9 1/2 mnd nå, og har gjort det hele tiden.

Skrevet

lillegutt gjør også det, virker som han ligger best slik på siden

Skrevet

Gutten min er akkurat lik. Er 6 1/2 mnd nå og har gjort dette i ca 3 mnd tror jeg....Ser jo ikke behagelig ut nei...

Skrevet

Det gjorde min baby også, viste seg at hun hadde fødselsskade, bl annet alle nakkehvirvlene var låst! Derfor lå hun sånn som du beskriver babyen din. Mitt råd til deg, få henne sjekket hos kiropraktor. Behandlingen på babyen min var hos kiropraktor, hun sa at det var mange babyer med låsninger etter fødsel uten at foreldrene var klar over det!

Skrevet

Hm, etter en forholdsvis hard fødsel var hun innlagt en hel uke på sykehuset til observasjon etter fødselen. Tror du ikke de hadde oppdaget det der hvis hun har noe med nakken? Hun er ellers i fin form og utvikler seg fint.

Skrevet

Ingen på sykehuset oppdaget det med min baby, og hun satt bom fast i bekkenet mitt pga stor str, veldig dramatisk når hun skulle ut. Utallige extra turer til lege, HS, ingen fant ut av det, sa bare at hun var stor og fin. 8 mnd skulle det ta før vi fant ut av det, og da var det kun kiropraktoren. Kiropraktor er også spesialist på rygg/nakk og en rekke andre problem. Så mitt råd er fortsatt å ta en tur. Du har ingenting og tape, men alt å vinne:-)

Skrevet

Snuppa mi på nesten 7 måneder gjør også det. Jeg lar henne ligge, ho er raskt tilbake i samme stilling om jeg flytter henne!

Skrevet

Snuppa på mesten 5 mnd gjør også dette. Flytter henne ned i senga når hun gjør det , men hun er raskt tilbake i den stillingen. Ser hun gjør det i vogga på stua også. Liker visst å sove slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...