Gå til innhold

Reisesyketab. kan vi ta det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska på båttur i helgen og lurer litt på om det er andre som har brukt de tab.i graviditeten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen din å spørr du:) D hadde jeg gjort i alle fall.

Skrevet

Det er ingen fare å ta det nei. Eg går på det fast, får resept med legen

Skrevet

Hvis det er Postafen du mener, ville jeg tenkt meg om 2 ganger. Brukte dette i mitt andre svangerskap, mistet jenta mi i uke 31 (dødfødt), vet ikke om det er noen sammenheng, men jeg BRUKER DEM ALDRI IGJEN! Det er så mye de ikke vet om medikamentbruk under svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...