Trollemor og snuppa! Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Synes kveldene er så kjedelige... Kan jo ikke akkurat stikke ut heller da, når man har liten snuppe som sover. Er lei av å sitte ved pc-en og foran tven! *urk* Hekle, strikke, lese bøker...? Lei av det også!! *dobbelturk*
Diva Muffin Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg sykler 2 mil. Pappaen passer mens jeg får litt mosjon. Ellers sitter jeg foran pc'en, gjør husarbeid, har besøk, syr, leser... Det er under to timer fra ungen legger seg til vi skal i seng, så tiden går fort.
Gjest -<<- Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Netter, spiller spill, trener, spiller tv-spill, kokkelerer, ser film, leser, får besøk, bytter på ut-av-huset-opplevelser, smisker med barnevakten, lar ungen sove i vogn og satser på ut-av-huset-opplevelser osv.
Himmelblå Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Når leiligheten er strøken kan jeg sette meg ned å forberede jobben. (Hva f*en gjør jeg her nå?? Sukk.)
børdi Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 her har vi ALLTID nok å gjøre,, vaske klær, henge opp klær, legge bort klær, vaske hus, rydde rydde rydde rydde og rydde. pusse opp +++++
RundLurt? Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Slapper av og nyter stillheten, tenner masse lys. koooser meg
Kari Trestakk Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hmmm... sitter visst her og "kaster bort" (?) tid, i et hav av duplo, brio og jeg vet ikke hva. Restene etter middagen (sen middag må jeg understreke - for å få det til å ikke høres fullt så ille ut) står fremdeles på kjøkkenbordet, og det er som alltid masse klær som kunne vært brettet sammen og lagt i skuffer og skap. Sukk... ønsker meg hushjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå