Gå til innhold

Hva gjør dere egentlig på kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kveldene er så kjedelige... Kan jo ikke akkurat stikke ut heller da, når man har liten snuppe som sover. Er lei av å sitte ved pc-en og foran tven! *urk*

Hekle, strikke, lese bøker...? Lei av det også!! *dobbelturk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sykler 2 mil. Pappaen passer mens jeg får litt mosjon. Ellers sitter jeg foran pc'en, gjør husarbeid, har besøk, syr, leser... Det er under to timer fra ungen legger seg til vi skal i seng, så tiden går fort.

Skrevet

Netter, spiller spill, trener, spiller tv-spill, kokkelerer, ser film, leser, får besøk, bytter på ut-av-huset-opplevelser, smisker med barnevakten, lar ungen sove i vogn og satser på ut-av-huset-opplevelser osv.

Skrevet

Når leiligheten er strøken kan jeg sette meg ned å forberede jobben. (Hva f*en gjør jeg her nå?? Sukk.)

Skrevet

her har vi ALLTID nok å gjøre,, vaske klær, henge opp klær, legge bort klær, vaske hus, rydde rydde rydde rydde og rydde.

pusse opp +++++

Skrevet

Slapper av og nyter stillheten, tenner masse lys. koooser meg

Skrevet

Hmmm... sitter visst her og "kaster bort" (?) tid, i et hav av duplo, brio og jeg vet ikke hva. Restene etter middagen (sen middag må jeg understreke - for å få det til å ikke høres fullt så ille ut) står fremdeles på kjøkkenbordet, og det er som alltid masse klær som kunne vært brettet sammen og lagt i skuffer og skap. Sukk... ønsker meg hushjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...