Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør noe helt sinnsykt under beina..Kan klø meg til jeg dør. Når jeg har på sokker og det er varmt ute kjennes det ut som det koker i sokkene :( Kan det være fotsopp? æææsj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme da jeg gikk gravid. Var i utgangspunktet alltid iskald på beina, men "noen" skiftet termostaten min da jeg ble gravid, og begynte å koke på føttene. Klødde også endel under føttene (spes. da jeg ble varm). Ikke noe galt og det gikk over da babyen ble født. (Er foresten fortsatt veldig varm på beina - 6 år etter....)

Skrevet

går ut ifra at du er gravid når jeg ser nicket ditt:) og da kan det komme av det, jeg klødde som en gal når jeg var gravid, spesielt i håndflater og under føttene, og jeg hadde ikke fotsopp.Man får litt forhøya leververdier som gravid, og dette kan føre til kløe, men blir det værre kan du jo ta en tur til legen å få sjekket det ut, da det leververdinivået ikke skal bli for høyt, men er ingenting å bekymre seg for. jeg satt til tider med gaffel og klødde i håndflater og under føttene:)

Skrevet

hvis du har tør hud under bena eller "strekker"under bena,kan det være sopp.gå til en lege å få rett diagnose.

Skrevet

Svangerskapskløe :-) Som hun over her sier, hvis det ikke gir seg så ta en tur til legen og få sjekket leververdiene dine..! :-) Lykke til..!

Skrevet

Jeg har prøvd Canesten men det hjelper ikke, blir nesten bare værre? Tenkte ikke på at det kunne ha med graviditeten å gjøre..men det høres ut som sopp?

Skrevet

kjøp sånn lamisil eller hva det heter mot fotsopp. Det kan jo høres ut som du har det, evt så er der bare en sær hormonell ting. Skader sikkert ikke med lamisil.

Skrevet

sopp ja!!! om du har sprekker mellom tærne, spes mellom de 3 siste tærne så er sjansen stor ja.

Skrevet

Ta fotbad, fil føttene godt og smør på lamisilen. Den skal sitte på i mange dager. Danner en sånn hinne på føttene, så ingen dusjing det første døgnet tror jeg. :) Dette vet jeg så mye om fordi jeg så god morgen norge i går eller noe. HAHAHAH.

Skrevet

hehe, nå hørtes det mer ut som fotsopp ja......men det er jo ingenting å skamme seg for:) kjøp deg en soppkur, så forsvinner det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...