Gå til innhold

Sparker av seg dyna!!! Råd?? (3åring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..også blir hun så kald, stakkars... :o(( Kjøpte teppepose på jyssk i fjor, men det er liksom ikke noe særlig varme i den -særlig ikke etter å ha blitt vasket mange ganger.. Noen tips til andre poser elller andre løsninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkurat samme problemet her.hun har brukt en sånn nattpose,da er dyna på og skulle den falle bort,så har de hvertfall noe over seg.en løsning til denne posen er å kjøpe en stor t-skjorte,klippe av armene og bare tre den over hodet på barnet,over pysjen.En kan og sy den sammen i enden og lage glidelås bak:)

Skrevet

Kjenner til det ja...

Jeg har gitt helt opp. Hun blir lagt oppå dynen med en god nattdrakt på seg og selvfølgelig med grei temperatur på soverommet.

Det finnes jo også sovesekker, de skal være veldig greie.

Skrevet

Hm. Har også ei som sparker av seg dyna, og vil sove med hele dyna mellom knærne. Regner med at hun gjør det fordi hun er passe varm og ikke vil ha den på. Hun sover i nattpysj uten noe på føttene. Hun greier å legge på seg dyna selv også om hun fryser så her er det ikke noe problem. Sikker på at hun blir kald da?

Skrevet

iskald .o((

Skrevet

Huff da. :( Her sover vi med vinduer oppe og i natt var det iskaldt på rommene. Da hadde min dyna på hele natten iallefall. Da har jeg ikke noen råd desverre. Pysj og ullsokker kanskje?

Skrevet

Samme her - en på 3.5 år. Har på pysj og sokker på natten og så har jeg vinduet minimalt åpent !

Skrevet

vi bytta fra syntetisk til dun dyne og gutten slutta å sparke den av seg. Ble litt jamnere temperatur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...