2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 du spådde meg for litt siden om at jeg ville bli gravid med en gutt i nov å flytte i okt/november... har ikke tenkt på ting siden:) men lurer på om du kan se hvordan svangerskapet å forholdet til meg å samboeren vil bli?? marit 130786 han 040285 så mye tanker,bekymringer å stress for tiden.... tusen takk for forrige svar foresten, er veldig glad for at du tok deg tid til meg! masse klemmer
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2007 blir litt masing på deg nå aurora, men jeg er så spent!! dytter den opp litt jeg..
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 noen andre???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 litt treg til og svare.Har vært ganske syk her.Men begynner og få engerigen tilbake. Ser at svangerskapet og forholdet vil blitt litt slik derre.Samboern din vil bli litt redd for og ha sex med deg mens du er gravid og litt krangling vil det bli..men ikke noe alvorlig.Dere vil bli tettere sammen og har en lykkelig tid i vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå