Gå til innhold

vask av gutte tiss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at man ikke skal dra tilbake forhuden på guttene for å vaske de.

men her en dag kunne jeg ikke dy meg, skulle bare se om den gikk tilbake. å vet du den stod bom fast den, ikkje snakk om å få dradd den tilbake.

er dette vanlig, eller burde jeg allerede nå fått sjekka ut om han har trang forhud og evt behandling.

noen som vet noe om dette.

jeg turde jo selvfølgelig ikke bruke makt, men det virket som den ikke ville tilbake... akkurat som hullet var forlite!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ta det opp med helsesøster på neste kontroll. De har sikkert mange synspunkter om dette. :)

Skrevet

jepp, det har jeg planer om å gjøre. men har ikke time før om 2 uker, så har liksom dette svirra litt i bakhue mitt.

gutten er 5 mnd.

får håpe det er som det skal :)

Skrevet

Det er det sikkert! Om det skulle være noe så er det sikkert tidsnok å få sett på det om to uker. Men jeg skjønner at det kan virke lenge. Når det e noe jeg lurer på vil jeg helst vite det før jeg lurer på det;)

Skrevet

Men du har fått den tilbake nå!?!

Det er helt vanlig at små gutter har trang forhud.

Snakk med hs. eller lege hvis fremdeles er dradd bakover.

Skrevet

nicolai er 11 mnd, og vi kan ennå ikke dra forhuden tilbake. prøvde for 2 uker siden ca. men jeg syntes at forhuden kanskje gikk bittelitt lengre bak enn den gjorde før (1/2 mm kanskje).

det er heeelt vanlig, og uansett om det skulle vise seg at han har trang forhud, så er det ikke farlig, og ingenting akutt :)

Skrevet

Det skal jo ikke gå an å dra den tilbake!! Den skal jo sitte fast i penishodet... Lillgutt sin går heller ikke å dra tilbake(han er 10 mnd). Det tar vel opptil flere år før dette går an....(?)

Skrevet

Man skal IKKE dra forhuden bakover!!!

Mener jeg har lest i et slikt innlegg her inne tidligere om en som hadde fått beskjed av legen at det kom til å ordne seg selv når gutten oppdaget tissen sin og begynner å dra og slikt i den=)

Skrevet

jeg har lært at forhuden sitter fast og man skal derfor ikke dra i den, tror den kan sitte fast i noen år, husker ikke hvor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...