Fiskestang Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 hvordan kan jeg krympe en dongeri? går det? kjøpt en fin bukse, så har jeg gått med den en dag, og den har via seg vanvittig ut! så nå henger den i rumpa. går det an å vaske den på litt høye grader eller no? dyr var den å...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg ville ha gått tilbake til butikken og klaget. Visst buksen går så mye ut, så må de på butikken opplyse om det. Men jeg vet en venninne som bruker å tørke klærne i tørketrommel og da krymper de litt.
Fiskestang Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 ok takk for svar. er ett lite stykke til butikken da, er det like greit at jeg prøver først å vaske+tromle den, hvis ikke det går, går jeg tilbake..? eller burde jeg gå tilbake med en gang? finner ikke kvittering. søren :( skal leite..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg ville ha gått tilbake først. En bukse skal ikke "henge" etter en dagsbruk. Finner du ikke kvitteringen, så har du allikevel rett på å klage på varen. Vil ikke de hjelpe så kan du prøve trommel.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Dongribukser utvider seg omtrent alltid en halv til en str. Derfor er det viktig å kjøpe de litt trange. Med mindre det var en ansatt der som innsisterte på at dette var en riktig str for deg har du ikke mye å klage på. Men prøv å kok den og kast den i tørketrommelen, noen krymper ørlite da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå