Gå til innhold

Drammen og omegn!!

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har en god venninne som har startet ett lite prosjekt sammen med sin kusine. de samler inn babyklær (str. 0-2år) som de skal ta med seg ned til ett barnehjem i Afrika! Der har de vært å jobbet i sommer, og dere kan ikke tro hvor lite de stakkars barna har.. og hvor fælt noen av de har hatt det. EKS: Ei litta jente som bare hadde fått VANN som eneste næring i sine 5 levemåneder.. utrolig tynn og spe..

Så de har bestemt seg for å prøve å samle inn klær til disse barna som de skal levere iløpet av høsten.. (kommer intervju i Drammens Tidende en av de nærmeste dagene)

Så jenter: Har dere klær til overs, er det FLOTT om dere vil være med å støtte dette fantastiske prosjektet!!!! Klær kan leveres på Joggen Sport på Torget Vest!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!

Vi har en søppelsekk full av babyklær som vi tenkte å gi bort på finn.no, men da skal jeg heller levere det på Joggen Sport :)

Er det interessant med all slags klær eller??

Skrevet

Så FLOTT 2nj♥!!! Alt er av interesse!! Og ingenting må kastes fordi det er nuppete eller litt flekkete! hehe.. (som vi ofte kan gjøre)

Hege heter kontaktpersonen på Joggen!

Venninnen min takker så mye for hjelpen!!!

=)

Skrevet

venninnen min har visst lukket profil på facebook, så bildene vil ikke vises for dere. Hun skal åpne den straks hun kommer hjem! =) Da fungerer linkene.

Skrevet

hun åpner den nå. Så bare ta en titt på bildene hennes. De brukte ikke så mye kjoler der nede, men masse av sparkebukser, bodyer, og også tykke klær i vintermånedene.

Skrevet

Så mange skjønne babyer :)

Vi har to gutter, så herfra kommer det ingen kjoler! Så kjempebra at vi får gitt klærne våre til noen som virkelig trenger dem. :) Jeg har allerede kastet alt med flekker da, men det er fortsatt MASSE klær.

Skrevet

2nj: Har lagt ut link på siden vår også =) Til småtroll da, men det står jo det samme..

Skrevet

enig, godt at man får gitt de til noen som VIRKELIG trenger de..

Og er vanvittig mange fine bilder hun har lagt ut ja. Vondt å tenke på hvor fælt noen av de har hatt det før de kom dit.. Og uansett hvordan de har det på barnehjemmet der: Det er jo ikke slik ett barn skal vokse opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...