Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Heisann cat jeg lurer på et par ting, hvis du kan ta deg litt tid til meg =) først må jeg si at jeg har blit KJEMPEMOTIVERT av slankingen din, gratulerer i bøtter og spann fra meg jippijippijippi =) så er spørsmålet hvordan du gjorde det? var det nok å bare ha den ketolyseboken? jeg trenger virkelig en bruksanvisning så hvis du kan hjelpe meg og evt. komme med tips så er det fint. hilsen ei som er blitt kjempemotivert av deg, tusen takk =)
Cat.68 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Heisan! Så hyggelig å høre at du føler motivasjon av vekt tapet mitt. Ja hvordan gjorde jeg det, hehe motivasjon og beinhard vilje samt å ikke spise mer en ca 15 karbohydrater i løpet av en dag. For meg var det nok å lese boka egentlig pluss at jeg meldte meg inn i forumet på www.lavlarbo.no. Der har de et eget underfora bare for ketolyse slankere. Der får man alt av tips til frokost, lunsj,middag og kvelds, pluss at man kan få svar på alt man lurer på. Etterhvert blir man mer trygg på ting og man kan begynne å eksprementere mer selv hva gjelder middagar osv. Lykke til og bare rop ut om du lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå