Gå til innhold

Jeg har fått et nytt arbeidsmål!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg skal få meg en ny jobb. :) Fant det ut i ste, da jeg satt på do.. Hehe.. Jeg vil så gjerne bli klesmodell for bladet select!!! Finnes det en bedre jobb eller?? Tenke dere å få stå der i de lekkre klærne.. *sukk* må være helt fantastisk. Virkelig en jobb å være stolt av ja. =)

Hehe... Har dere sett eller?? ca 25 år gamle jenter som står der med et fåret smil om munnen, i klær som knappest ville kledd min bestemor på 80 år.. Og de lekkre buksene da dere.. Med strekk i livet for ekstra komfort, og kraftig press, også den fantastiske formen da... De vide lårene, som ender i de tynne leggene... Mmmmmm... Fantastisk.. *ler* Og for en fassong man får i en slik bukse.. Alle menn kommer jo til å falle som fluer.. Hahahahahaha...

Og for ikke å snakke om de lekkre strykefri, silkeblanke gardinene..

Eller den fantastiske dobørsta som står helt i stil med dolokktrekket, som igjen står i stil med matta forran do, som igjen står i stil med matta midt på gulvet, som igjen står i stil med såpebeholderen, tannkost holderen og neglebørsta, som igjen står i stil med dusjforhenget, som igjen står i stil med håndduken, og den lekkre dopapiroppbevareren til å henge på veggen.. Giiiiid.. sånn MÅ jeg bare ha altså..... Kommer til å få det lekkreste badet i manns minne.

Hehe... Jo da.. det bladet er en fantastisk underholdning når man sitter på do... *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå jeg vil også ha jobb der! tenk hvis man får ta klærne med hjem etter at man har stått modell da... ååå! =P

Skrevet

Jaaaaa.... *drømme* hehe.. =)

Skrevet

godt å høre at det er flere som leser på do....he....he....

Skrevet

*ler* =)

Har sikkert 20 donald pocket der.. men har lest de alle, og i dag lå det et select blad. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...