Gå til innhold

Lange sykluser ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm, sist gang hadde jeg en syklus på 36 dager, men alltid mellom 28 og 30 tidligere. Noen som vet hvorfor den plutselig forandrer seg. Nå er jeg på min 33 dag i syklusen, har murringer og litt ømme bryst, og veldig trett, men tørr ikke håpe, vet ikke når IKM er når syklusen varierer slik........

Håper sånn på en baby til : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt. Tror jeg har fått en lang syklus selv her. Har pleid å ha 28 dager, men nå er jeg på dag 37.

Skrevet

He he, ser at jeg er på BliGravid også. jeg som trodde jeg var på skravle:) dumme meg:)

Skrevet

Hm, tuppen og lillemor, teste kanskje? Jeg hadde iallefall ikke klart å holde meg! ; ) Har lange sykluser selv, og en smule ustabile også. 28-35, og en på 49 (!). Vet ikke helt hvorfor, men det har vært sånn etter at jeg fikk igjen mensen etter at tassen ble født. Håper det stabiliserer seg litt etterhvert, hvis jeg absolutt må fortsette å få denne mensen framover. ; )

Skrevet

Jeg er på dag 57.. Syns ikke synd på noen av dere=P

Skrevet

Bra du setter litt perspektiv på ting, Anicol, det får en si. Vært hos lege og funnet ut hvorfor du har så lang syklus? Hm, det er jo helt håpløst. Pleier de å være så lange? Jeg resignerte til slutt den gangen jeg fikk en på 49, ga omtrent opp...

Skrevet

De pleier å være på 43-45 dager. Skal til legen å sjekke i morra. Er jo helt håpløst. HATER å vente=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...