Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 begynt og klø litt nedentill, og har hatt økt utflod i dag, kan man bare begynne på canesten uten beskjed fra lege??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har lest forskjellig om dette,selv var jeg til legen likevel da jeg nevnte det,så nå skal jeg behandle med canesten,kjøpte bare kremen først men ble anbefalt å bruke kombinasjonspakken så i dag har jeg også kjøpt stikkpillen. Så får vi se om det hjelper.
Buick Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Spør etter informasjon på apoteket. Der er det mange dyktige folk som veit å gi deg gode svar om dette.
mammaen til Luca Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg holdt på å klø meg ihjel da jeg var på besøk hos min søster i England, og der ville ikke apoteket selge meg uten anvisning fra lege. Men klarte å lure de til å selge kremen til meg. Det hjalp minimalt, så da jeg kom hjem gikk jeg på apoteket her og de anbefalte kombipakke. Det har faktisk hjulpet på kløen OG den økte utfloden jeg hadde fått. I ettertid har jeg pratet med minsøster, og hun hadde 3-4 kurer i sitt første svangerskap, så det er visst ennå håp for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå