Gå til innhold

Flere fra Bodø her?? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo vært arti å møttes =)) har termin i begynnelsen av februar med nummer tre =) har ei på 6 år å en på ett år fra før =) flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Bodø her. Har termin i oktober, en gutt på 8 fra før. :-)

Skrevet

Koseli da =) arti å se kor mange bodøfolk det e her =) har du vært på bim treffet på kafka enda eller?

Skrevet

Joda, Bodø jente her!!! E d BIM treff på Kafka ennu? Har ikke sett det i avisa, og det står ikke i oversikta over treff her inne på sida. Men hadde vært artig å møtes da ;D

Skrevet

vet dere om det er 3D ul i bodø? evt tlf nr dit?

Skrevet

Jepp,det e 3D ul i en plass i bodø å det e ved bryggerikaia te han åge steffensen :) søk på navnet hans så finn du nummeret =)

Skrevet

Jepp,det e treff på kafka hver onsdag klokken 19,står bak næravisa hver onsdag ;))

Skrevet

Flott at d e treff! E ennu tidlig på vei, 11 uka, men blir sikkert å møt opp etterhvert!

 

3D UL har også Dr. Skotheim i Storgt.

Skrevet

å jada vi er fra bodø ( tverlandet) vi, kjærringa skal føde om 14 dager

Skrevet

Vi går te skotheim,men han har ikke det lengre :(

Skrevet

har hørt at det er svært få som møter opp på de bim treffene, hadde vært kjekt å få mange til å møte opp. er ganske så ny i byen og kjenner ikke så mange og er førstegangsfødende, så hadde vært kjekt å bli kjent med flere....

 

har forresten termin 14 oktober

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...