mizz25 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hadde jo vært arti å møttes =)) har termin i begynnelsen av februar med nummer tre =) har ei på 6 år å en på ett år fra før =) flere???
SallyAnn Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Heia! Bodø her. Har termin i oktober, en gutt på 8 fra før. :-)
mizz25 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Koseli da =) arti å se kor mange bodøfolk det e her =) har du vært på bim treffet på kafka enda eller?
Leontine Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Joda, Bodø jente her!!! E d BIM treff på Kafka ennu? Har ikke sett det i avisa, og det står ikke i oversikta over treff her inne på sida. Men hadde vært artig å møtes da ;D
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 vet dere om det er 3D ul i bodø? evt tlf nr dit?
mizz25 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Jepp,det e 3D ul i en plass i bodø å det e ved bryggerikaia te han åge steffensen søk på navnet hans så finn du nummeret =)
mizz25 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Jepp,det e treff på kafka hver onsdag klokken 19,står bak næravisa hver onsdag )
Leontine Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Flott at d e treff! E ennu tidlig på vei, 11 uka, men blir sikkert å møt opp etterhvert! 3D UL har også Dr. Skotheim i Storgt.
turbo30 Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 å jada vi er fra bodø ( tverlandet) vi, kjærringa skal føde om 14 dager
mizz25 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2007 Vi går te skotheim,men han har ikke det lengre
mammatrollet + spire i magen Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 har hørt at det er svært få som møter opp på de bim treffene, hadde vært kjekt å få mange til å møte opp. er ganske så ny i byen og kjenner ikke så mange og er førstegangsfødende, så hadde vært kjekt å bli kjent med flere.... har forresten termin 14 oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå