Min lille goggutt Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ... å ha sex i dag og et par dager feremover da?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det sies vel at egget slippes 12-24 t (tror jeg da...) etter positiv el-test. Og egget er jo fruktbart i et døgn etter at det slippes. Så bare kjør på for sikkerhetsskyld
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Nei, det trenger absolutt ikke være for sent. Jeg har alltid positiv el-test i to dager og selve eggløsningen skjer på den 3. dagen. Dessuten kan jo egget leve i opptil 24 timer etter at det har sluppet Jeg ville hatt sex i rundt 3 dager framover nå hvis jeg var deg. Men det skader ikke å skynde seg litt i dag.. for kan hende du er en av de som egget slipper raskt hos..
2 fine små Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg hadde pos el test soendag og mandag, men fikk oemme pupper tirsdag, onsdag og i dag......hm, kanksje jeg ogsaa har pos tester og saa slippes egget tredje dag eller kanskje fjerde? Og saa lever det i et doegn eller to? Hm, har aldri tempet, kanskje jeg gjoer det neste pp.
Tasselur Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Kjør på, det skal vi gjøre (hadde positiv EL-test i går). ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå