mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Var hos legen i dag og hun målte blodprosenten min og den var ikke gått noe opp på den ene jernsprøyta jeg har fått. Hun satte en i dag og vil sette to i neste uke og så ta blodprosent,jernlager og en del andre prøver for å se om ting blir bedre. Hvis det ikke blir bedre,vel da kan jeg se langt etter å få tatt ut spiralen denne måneden også. Irriterer meg at den ikke kunne ha gått opp bitte bitte litt i alle fall. Vel,vel vi får se hva blodprøvene om en uke sier.
Willy Wonka Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg er litt grønn, men hvorfor må blodporsent opp og jernsprøyter m.v for å ta ut spiral?
Willy Wonka Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ja, anonym....DET skjønte til og med jeg...men det var ikke det jeg lurte på
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Fordi hun kommer til å blø som faen når de tar ut spiralen, og da er det greit å ha litt jern i blodet.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Grunnen er den at når en går gravid,så går en gjerne ned i både blodprosent og jernlager og hvis en ikke da har noe å gå på,så må inn å få det intravenøst og det er ikke noe godt. Desuten lav blodprosent og jerlager kan føre til SA,noe jeg selvfølgelig har lyst til å unngå. En blir også veldig slapp når en har lav blodprosent og jeg har en liten gullgutt som nå nettopp er blitt ni månder,som trenger en mamma som kan ta seg av ham. Ble du klokere nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå