Gå til innhold

Parfymen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sett filmen? Er den bra/verdt å se? Dere som har sett den, har dere også lest boka? Hvis man har lest boka først, blir det veldig nedtur å se filmen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett filmen, ikke lest boka. En meget spesiell film for de interesserte! Men angrer ikke på at jeg så den :)

Skrevet

Åååå!

Endelig noen som har hørt om Parfymen!

Jeg leste boka for lenge siden, og tenkte med meg når de skulle lage filmen: Den får de aldri til! Men fyfader så bra de hadde fått til alt, helt genialt! Anbefaler den absolutt!

Vet ikke om du har lest boken, men den er skrevet så detaljert og malerisk at når jeg så filmen var det som om de hadde filmet tankene mine, sykt var det. Men som hun over sier, den er spesiell.

Skrevet

Heisann

Jeg leste boka før jeg så filmen. Selvfølgelig er boka mer utfyllende, men filmen var absolutt verdt å se. Jeg var fornøyd med begge deler :o)

Skrevet

Joda, jeg har lest boka. Derfor jeg er så usikker på om jeg skal se filmen eller ikke.. Er jo så mye av boka som er tankene hans, derfor tenkte jeg det samme som deg: Det får de aldri til. Satt og frykta at det skulle være en utrolig dårlig film også. Men får kanskje leie den da.. :)

Skrevet

Det må du! Den er jo så klart litt sær, mamma sliter max med komme gjennom boka. Men de har fått til alt med følelser og drifter og kullisser så bra at man formelig kjenner luktene og får frysning på ryggen. Om du nå ikke liker den så vil du garanter angre mer om du aldri ser den. Absolutt severdig.

Skrevet

jeg har sett filmen, men ikke lest boka. Synes filmen var meget spesiell, men ikke dårlig. Den er absolutt verdt å se.

Skrevet

Hehe, jeg har ikke lest boka, men så filmen forrige helg. Synes ikke den var bra. Synes den var helt teit faktisk, men nå skal det sies at jeg ikke liker filmer som ikke er realistiske..Jeg ville ikke anbefalt den, men om du har lest boka og synes den var bra da liker du sikkert filmen også. Hver sin smak:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...