Gå til innhold

Noen som kan hjelpe???


hønemor-76 fødte 130707

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 7 uker.. han får tran hver morgen..

Noen som har opplevd at babyen har fått vondt i magen og gulper mye av tran?

Han har begynt å gulpe en del og virker som om han har litt vondt i magen..... Kan det komme av tran? noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært borti at de får vondt i magen, men at de gulper av tran. Jeg gav D-vitamin dråper i stedet for tran.

Skrevet

Gulping ja men vondt? nei tror ikkje det, men eg har gitt d vitamin dråper i stedet og tilsett litt god olje i grøten for å få omegatre når barnet er blitt så stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...