Gå til innhold

IKEA - hva skal jeg kjøpe der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur innom IKEA om et par uker, og tenkte jeg skulle kjøpe litt stæsj til babyen.. Reiser med fly, så kan ikke ta med altfor tunge eller store ting.. Men det er jo så mye annet smart de har der, og spm er da hva syns dere jeg bør kjøpe med meg fra ikea?? Har forøvrig ingenting babyutstyr fra før, og trenger det meste.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kjempe liste med ting jeg skal handle der.

Men de tingene som ikke er tunge da..

De har smekker 5pk for 35,- Så skal ha noen sånne pakker (greit å ha til de trenger smekker)

Skal også ha babyteppe

"Krama" vaskekluter 10pk 39,-

"Minnen Lamm" babyhåndkle m/hette 59,-

Madrassbeskytter 49,-

sengesett 89,-

sprinkelbeskytter 129,-

laken 49,-

:)

Skrevet

*Notere* :)

Noen flere tips....?

Skrevet

Du må jo bare kjøpe stellematta med oppblåsbar kant. Den er utrolig fin på reise - sånn mellomting mellom den tynne matta som er i en stellebag og en tjukkere matte som du har hjemme. Det var helt uunnværlig på babysvømming første året. Kjøp en til foreldre eller andre steder dere kommer til å være mye på besøk også.

Skrevet

en ting du bør være obs på dersom du kjøper sengetøy på ikea, både til barn og voksne, er at ikea har svenske størrelser på dette, slik at barnesengetøyet til sprinkelseng er ganske stort, og passer så vidt jeg vet bare til ikea sine dyner og puter.

Til mitt første barn, var en av de beste kjøpene på ikea en uro som kostet ca 50 kr. Hengte den over stellebordet, slik at han hadde noe å se på mens jeg skiftet bleie:)

Skrevet

jeg anbefaler å ikke kjøpe senge tøy på IKEA!!pga de teite størrelsene.. er veldig kjedelig hvis du får noe og, også passer liksom ikke trekket ..

Skrevet

har de ikke fått inn sengetøy o.l med "vanlige" mål nå da, var det jeg fikk høre ihvertfall.....

Skrevet

Tror de har fått inn vanlige mål nå. Men det er jo bare å sjekke først det. Jeg skal uansett kjøpe både seng og dyne der også. :)

Skrevet

Jeg kjøpte lammeskinn til vogna der jeg, og er veldig fornøyd med det. Tror det kostet i underkant av 300 eller 400 kr.

Skrevet

Så flott. Har drevet å lurt på det selv.. Heter LUDDE, og koster 298,- :)

Skrevet

Tuuuusen takk for masse gode tips :)

Skrevet

åå...trur jeg også vil ha ludde istede for sånn saueullpose til1500,- for jeg har mykbag til å ha inni hardbagen i vogna å da kan jeg bruke den ibånn i den liksom...lurt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...