Gå til innhold

Oppgitt

mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag og hun målte blodprosenten min og den var ikke gått noe opp på den ene jernsprøyta jeg har fått. Hun satte en i dag og vil sette to i neste uke og så ta blodprosent,jernlager og en del andre prøver for å se om ting blir bedre.

Hvis det ikke blir bedre,vel da kan jeg se langt etter å få tatt ut spiralen denne måneden også.

Irriterer meg at den ikke kunne ha gått opp bitte bitte litt i alle fall.

Vel,vel vi får se hva blodprøvene om en uke sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da synd at blodprosenten din ikke har gått opp. Du får nok bare smøre deg med tålmodighet å la kroppen gjøre jobben sin. Håper blodprosenten stiger slik at du kan bli en prøver.

Skrevet

Hmm.... Kan hun virkelig nekte deg å fjerne spiralen? Trodde ikke en gyn. hadde så stor makt... Lykke til med videre behandling!

:-)

Skrevet

Enig med snøfilla. Det er jo du selv som må få bestemme til syvende og sist. Spis brokolli, grovt brød med leverpostei og prøv å drikk appelsinjucie til fordi c-vitaminer øker kroppens evne til å ta opp jernet. Trøsteklemmer.

Skrevet

Nei,hun nekter meg ikke,men fraråder meg og da hører jeg på henne.

For det første,lav blodprosent kan føre til SA noe jeg vil unngå.Desuten har jeg jo en liten gullgutt som trenger en mamma som kan ta seg av ham,så jeg trenger nok blod til å holde meg oppe.

Kan jo bli sendt inn å få jern intravenøst,etter at jeg er bitt gravid,men det er jo bedre å forebygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...