Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 nå er di glade,late dager talte! I går,etter at gåstolen var inndratt,fiksa vi gåbilen til han..jadda,da var det gjort.actiongutten kom seg opp på kne,stolt som en hane=) så jeg tenkte,om noen dager er alt i gang.så feil jeg tok da! Han ble turbo jo! Opp overalt.i dag har han lært å sette seg på rompa,å videre til ålestilling.å han aka seg etter gulvet,på rompa. Syns alt kom så fort.ramler på hele dagen med nye mestringer..da han reiste seg ved boret,å nesten falt.ja da parkerte jeg han i grinda.får være måte på hva jeg skal tåle av stunt =o) Så han greide å lære seg å reise seg opp før 1 års dagen.det er litt stas ja.hehe.men tenner fins ikke nei ;O)
Plutseliten :) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er full fart på denne gutten skjønner jeg...ikke rart han ikke har tid til det derre tanntullet da De kommer...før eller siden, sikkert 8 på en gang ...hehe...da ønsker man bare seg tilbake til tannløse babisen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Han har jo ligget til lading må skjønne:-)) Og nå synes han det er på tide med litt action, så here you come supermom:-)) Join the rest of us:-)) Det er moro og slitsomt på en gang!!!
Maud Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det er morsomt å se hvor fort det går! Nå må mamma passe enda bedre på i en periode fremover :-)
Natteravnen* Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hi-hi, flinke gutten han! Det går nok i turbofart framover no, koselig å sjå innlegg frå deg. Håper på vidare positiv framgang med familien. (og veldi kjekt å høyre at du skal bli mormor igjen, gratulerer!) Her i huset er det også full action dagen lang.Vesla er på oppdagelseferd dagen lang, sjekkar stadig alle skuffar og skap som er innen rekkevidde...-elskar å gå rundt med diverse klær som ho finn. Spennende for meg når eg opnar diverse skap og finn ut kva som blir putta inn her og der. Fann ei lommebok i gryteskapet igår... Har fått igjennom frem tenner på ei veke, so dei kjem nok snart med veslegutten din også!
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 He he, mamma, nå kan du bare pakke vekk strikketøyet for godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå