Gå til innhold

Noen her som har prøvd reduxin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de noen effekt?

Har planer om å prøve på nr2 snart,ikke før jeg evt.er ferdig med en kur.

Men lurer på om det er noe som kan vær skadelig for barnet visst jeg skulle bli gravid rett etter jeg har sluttet med reduxin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har! Tror det hadde effekt på meg, tok av meg 3-4 kg på de. Gikk vel en måned eller to. Det er jo bare naturlig innhold, så jeg tviler på at det kan være farlig, men er ikke sikker... Lykke til da!!

Skrevet

Hvor får du kjøpt de? Pris? Hvor lenge må du ta de for å få effekt? Spiser sunt, men har ikke energi til trening ennå pga mye nattevåk, skulle gjerne tatt av noen kg.

Skrevet

På nuform.no. Tror jeg betalte 300-400 for en måned eller to. Jeg kan rett og slett ikke huske... Det står på nettsida.. Du må nok gå på de noen uker før effekt men det er nok veldig individuelt.

Skrevet

Hva med et fornuftig kosthold og trening? Reduxin skal brukes av de som er overvektige, og da har 4-5 kg lite å bety(du anonym her oppe). De som trenger reduxin bør gå ned 20 kg! Og tenker dere på hvilke signaler dere sender til ungene deres?? Bare spise piller, så ordner alt seg? Desuten har vi et eget slankepilleforum her inne-slankedebatten

Skrevet

Hei annie over her!

Hva vet vel du om hvilke problemer folk sliter med?

"De som trenger reduxin bør gå ned 20 kg!" - Du snakker om reductil, det fåes kun på resept og er for svært overvektige. Reduxin er et reseptfritt naturpreparat og kan være bra for å "sparke igang" folk som bare skal ned noe få kg for å oppnå trivselsvekt, og som av forskjellige grunner ikke har overskudd eller mulighet til å trene!

Og ellers synes jeg du skal passe på dine egne signaler der du lekser opp for oss om alt fra slanking til hvilke debatt vi skal bruke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...