~nino~ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 jeg hadde IKM i dag, men mensen kom i steden for den positive testen jeg hadde gledet meg til å se :-( Vi prøver på å få nr. 2. Og når det ikke går så raskt som jeg har tenkt blir jeg litt stressa. Vil ikke at aldersforskjellen skal være alt for stor heller. Jenta vår er 22 mnd nå. Litt deppa i dag med andre ord.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Så trist:( Dumme tanta! Håper du får positiv test om en måneds tid da:)
Klorepus Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Velkommen i klubben! Er dessverre i samme situasjon selv, og må innrømme at jeg blir litt deppa når månedene går, og mensen kommer gang på gang. Hadde en SA i juni, og etter det så har jeg bare lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig. Jeg runder 41 i høst, og føler at jeg ikke akkurat har så veldig god tid på meg. Vi får bare krysse fingrene (ikke bena) for bedre lykke neste pp.
Prinsemammaen Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg hadde veldig lyst på i underkant av to år mellom mine. Vi begynte prøvinga kanskje litt sent. Trodde nemlig det skulle gå like fort med andremann.... Nå er gutten vår snart 18 måneder, så kan vel heller begynne å håpe på 2,5 års aldersforskjell....... Og man blir litt stressa, ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå