Gå til innhold

noen me gode råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 33 å har fått så vondt nedest i bekken beinet,der babyen skal ut hvis dere sjønner?? lurer på hva dette er?? er d flere som slite med det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være bekkenløsning.

Ellers er det nok bekkenet som holder på å tøyes. Husk at det er jo noe "stort" som skal ut der etterhvert :-)

Er nok ganske normalt selv om det er vondt og ubehagelig.

Bare sørg for å ta det med ro slik at du ikke trigger smertene mer.

Skrevet

Er det foran du mener, skambeinet?

Det er jo delt i to og etter som du vokser vil det bli et økt trykk der. Ligamenter strekker seg og det kan være ganske smertefullt.

Jeg rykker til hver gang jeg er på kontroll og de skal ta sf mål, er skikkelig vondt, men bare en naturlig del av prosessen.

Eller misforstår jeg deg helt? Mener du mellom beina, ved inngangen til vagina, isåfall aner jeg ikke, sorry!! Mulig det er noe av det samme der?

Skrevet

hmmm veit ikke men jg har vondt mellom beina,svir liksom i beine! har ingen aning om hva d er??

Skrevet

Joda,dette er nok en begynnende form for bekkenløsning. Har det samme selv,og det er vondere i enkelte situasjoner som feks hvis du skal dytte noe med ene foten bortover gulvet...auuu...eller du skal komme deg opp igjen fra liggende stilling på sofaen...Når du har disse smertene er det om å gjøre å prøve å gjøre ting med samlede bein,feks ut av bilen, ha føttene samlet hvis du klarer. Prøv minst mulig å provoser denne smerten, for det kan fort bli verre da. Hadde det slik i forrige sv.skap, og har begynt å få det nå også. Ikke så kult,men det er en form for bekkenløsning. Blir det verre og du får gangvansker,ta kontakt med legen som kan gi deg henvisning til fysioterapeut. Lykke til!

Skrevet

tuuuuuuuusen takk,skal dra til doktoren å bestille time i morgen tilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...