Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Endelig høygravid!!! Neste gang jeg skal skifte det står det fødeklar! Tenk det da!!! Tiden går litt fort likevel ;o)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 gratulerer så mye!! :-) Milepæler er viktige... kan si det samme på tirsdag!!! gleder meg... :-) når er man fødeklar da?? syns også tiden går ganske fort faktisk.. bra det - for det stopper sikkert mere opp heeeelt mot slutten..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Takker ) Ja, det er godt å ha delmål å se frem til, for fødselen er så langt unna hele tiden. Du har jo termin bare 5 dager etter meg! Ut ifra mine beregninger har jeg termin 13. oktober, for jeg VET når jeg hadde eggløsning. Men men. To ultralyder sier 9. oktober, så vi får se. Fødeklar er 21 dager før termin. )
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 men heldige deg da som ble flyttet fremover i allefall.. jeg ble flyttet fra 02 til 14 oktober :-( ble gravid rett etter p-pilleslutt så har ingen! peiling på syklus, så da stemmer sikker UL-terminen best.. åhh må merke av "fødeklar" i boka mi også da ;-)
Gulline, mirakelgutt og spire! Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Gratulerer Renate77, endelig høygravid!! Det er en milepæl! Bare tre dager til jeg kan kalle meg det samme!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 hei.. åssen skifter man nick?? jeg vil oxo skrive høygravid nå termin 4 oktober her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå