Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg skrev inn her i går at jeg hadde kraftig smerte i ryggen, var hos legen og hun mente jeg hadde infeksjon i livmoren. Ble sendt til sykehuset idag,men heldigvis var det ingen infeksjon i livmoren.. phu... skal tro jeg pustet lettet ut.. men... Så sier gyn at jeg har en kraftig uvi som har satt seg i nyrene og det forårsaker disse ryggplagene. (faderullan altså) I tilegg er han litt i tvil,men det er mulig jeg har en begynnende blindtarmbetennelse, men det skal vi se ann om jeg får mere og kraftigere vondt så skal jeg rett inn. Så da er jeg satt på tablett kur, har slitt med melka de siste dagene og dette er visst grunnen til det.heldigvis tar veslegutten flaske helt fint. håper melka kommer tilbake når kuren er over,men mange mistet visst melka helt etter noe sånnt..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 uffa , det var jo litt fint at det ikkje var livmoren da men kjedelig med betenelse og kur.......
line_n & sara Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 uffda!! høres ikke deilig ut!! masse godbedring-ønsker på vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå