Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Det går vannkopper i barnehagen til storesøster. Vel, for to dager siden oppdaget jeg noen få prikker på overkroppen hennes. I går var det blitt noen flere pluss at hun hadde fått en i panna som så litt gul ut. Vi var på hs, og både helsesøster og legen så på henne og de mente at det ikke var vannkopper. Så hun har vært i bhg i dag. Nå har det blitt enda flere prikker, og et par av de på overkroppen har fått litt gult puss. Dukket opp en til i ansiktet. Det jeg lurer på er om det kan være vannkopper, og at hun har det ganske mildt. Virker ikke som det klør heller. Er så i tvil ift barnehagen også. Bør hun være hjemme i morgen? Hun var litt pjusk mandag og tirsdag, men i dag har hun vært i storform.
ketosina Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 kan også være brennkopper. vanskelig det der med utslett. kan være begge deler vanskelig å si. men ville holdt henne hjemme, for uansett så smitter det...
Kakeåndsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Tror ikke det er brennkopper. Små prikker.Ligner heller ikke på bilder jeg har sett av vannkopper og hun klør ikke.... Hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå