twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Betaler dere for fysioterapaut? Legen mente jeg ikke skulle betale, men fysioterapauten sa det bare var gratis for de som måtte gå med krykker.
petite fleur Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Nei, jeg betaler ikke....Spurte sekretæren hos fysioterapeuten for sikkerhets skyld, og hun sa i likhet med legen min at jeg ikke skulle betale.
petite fleur Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Glemte visst å opplyse om det....Nei, jeg bruker ikke krykker:)
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 jeg betalte ingenting jeg heller.. når man får rekvisisjon fra legen din om at du har bekkenløsning og er gravid, får du det gratis under svangerskapet og et halvt år etter ungen er født!
twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Tok rekvisjonen min å bestilte bassengtrening på Romsås, egenandelen er på 850 kr mot at jeg ville ha betalt over 2000 hos fysio. Kanskje basseng hjelper bedre.
twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 For ti gang. Går litt fort i blant:o)
strekkmerketrollet Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Du MÅ ha diagnosen BEKKENLØSNING MED GANGVANSKER for å få gratis fysio! Be legen skrive det på henvisninga
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 jeg hadde ikke gangvansker... bare litt vondt... men siden det gjalt graviditet, fikk jeg det gratis....
2gullklumper Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 For at du skal få dekket fysio, må det stå at du har gangvansker på rekvisisjonen.
Prins&Prinsessa Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 snart 1 år siden jeg fødte, og 1år og 6måneder siden jeg ikke hadde bekkenløsning. Sliter fortsatt med det. Grunn er at jeg fikk samme beskjed som deg. KUN vist jeg måtte bruke krykker. Men har flyttet til ny by, og ny lege. Hun sa at så lenge jeg hadde gangvansker hadde jeg krav på gratis behandling gjennm HELE svangerskapet (ergelig i dag å få vite), og 6 måneder etter svangerskapet. Jeg begynte behandlingen 6 måneder etter svangerskapet, og da gjelder den i 6 måneder. Håper du blir bedre. Lykke til!
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 sånn er det tydeligvis ikke her da..... jeg hadde ikke gangvansker, og ikke skreiv hun det heller... å jeg fikk gratis fysio forde!!
pylvis Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Jeg har både bekkenlåsning og bekken løsning (ganske naturlig, alle gravide har jo bekkenløsning....det er jo hormonelt....) Men går kun til behandling for låsningen. I grunn veldig irriterende, for jeg må betale for denne behandlingen til tross for at jeg antakeligvis ikke ville hatt den låsningen om ikke jeg hadde bekkenløsning til å begynne med! Og jeg har gangvansker. Snakk om firkanta system.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå