Gå til innhold

Kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får noen komentarer på at jeg er så liten til å være å langt på vei...

Syns dere jeg er veldig liten?

Kan jo si det at han har festet hodet nå.

Lagt ut bilde som jeg tok nå..

Håper på noen komentarer da..:) Blir litt depp her av alle komentarene om at jeg er så liten..så vil gjerne høre fra dere som faktisk er gravide selv!

Klemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har kjempefin mage! Ikke liten i det hele tatt. Helt passe spør du meg. Jeg har termin 28 september og tror faktisk at jeg har mindre mage enn deg. Jeg får også høre at jeg ikke er så stor...

Skrevet

Heihei..

Syns magen din var kjempe flott :)

Er selv i uke 34,å har en venninne som er i uke 30,

og man kan ikke se på ho at hun er gravid viss hun ikke løfter opp jumperen.Hun har lik mage som jeg hadde da jeg var nesten 3 mnd på vei.

Vær solt av magen din..du ser utrulig flott ut-

Skrevet

Hei på deg..

Jeg synest heller ikke du hadde veldig liten mage. En pen mage synest jeg. Det virker som om folk må kommentere magen når en er gravid. Men de tenker ikke på at de kommentarene faktisk kan såre..

Ingen mager er like. Så opp med hodet og vær veldig stolt over magen din!! Det har du all grunn til.:)

Skrevet

helt normal str..fin mage har du, og så brun.)

Skrevet

Syns heller ikke du hadde så liten mage...

Hvordan ligger du an på fundusmål-tabellen da?

Klemmer igjen fra ei med termin 24.sept...

Skrevet

Syns ikke du har liten mage jeg heller. Jeg er 32+2 og har ikke noe større mage enn det du har. Kanskje litt mindre faktisk og jeg er andregangsfødende.

Hva er sf målene dine?

Skrevet

Syns ikke magen din var veldig liten. Ser helt passelig ut. Hvet du hvordan du ligger på symfyse-fundus målene da? Du kan se på min-mave.dk, for å se på andre som er like langt på vei som du, så ser du at det er veeeeeldig stor forskjell på størrelsen på gravidmagene.

Skrevet

Tusen takk for så mange svar!:)

Var godt å høre igrunn.. Ble nesten litt bekymret..

På symfyse-fundusmålene har jeg ligget rett ovenfor den røde streken, men nå sist lå jeg rett under..

Er 99 cm rundt magen nå. Syns jeg stadigvekk ser dem som har 120 cm når dem er i min uke.. Blir jo litt satt ut da:P

Skrevet

Flott mage har du!

Og ikke noe å si på str! Jeg er 35+4 i dag og har like stor mage, så da må jo min være veldig liten da siden jeg har termin en mnd før deg! hihi

Overse sånne kommentarer, jeg er glad magen min ikke er så stor, da slipper jeg at den er i veien for absolutt alt jeg gjør! Også er det ikke så tungt å gå med!

:-)

Skrevet

Ikke noe å bekymmre seg for , når en går gravid er det alltids mange som skal mene det ene eller det andre:( er litt slitsomt til tider, du går jo sikkert til JM eller lege som tar SF mål og hadde det vært noe så ville de sagt det !!!!

Og magen din så absolutt ikke liten !! så kos deg og ikke tenk på hva andre sier!

Skrevet

Heia, du ser slank og fin ut, men magen er absolutt som den burde være.. synes du har veldig fin mage!

Tror ikke du trenger bekymre deg.... hvordan er sf-mål? Hvis legen mener du vokser som det skal, så bare prøv å ikke høre på alle de som sier du har liten mage.

Jeg synes hvertfall ikke du har liten mage, var nok ikke større rundt den tiden selv... og til meg sier de fleste jeg er sååå svær. Men har hørt forskjellige kommentarer altså, alt fra at jeg har liten mage til 'sikker det ikke er tvillinger?'

Kanskje de som sier det til deg var diiiiiger selv og lagt på seg uendelig mange kiloer og da er du kanskje 'liten' i forhold til de, siden du kun har en flott babymage men ellers fortsatt er slank?

Skrevet

Heia

Endelig fant jeg deg!!

Hvordan gikk det på fredag? Ser at det ikke ble no tidlig fødsel... veldig bra.

Har tenkt på deg hver gang jeg er her etter det innlegge du skrev... Så nå må du fortelle meg hva legen sa på fredag?

Skrevet

Hei!!:) så koselig at du bryr deg:)

Han har sigi enda lenger ned i bekkenet og festet seg godt nå. Presser noe inni granskauen på åpningen med andre ord...

Pga. mitt nedpress og kraftige kynnere + masse vondter i korsrygg og underliv har jeg fått streng beskjed om å være sengeliggende, null sex.

Lengste jeg kan gå på en dag er en lengde som tilsvarer èn runde rundt huset.. Så det er å gå på do og spise mat i det store å det hele... Så det er kjipt..

Grunnen til at dem ikke la meg inn, var at han var så frisk å fin at de vil faktisk ikke stoppe fødselen om den setter igang nå..Så derfor holder det med å komme på sykehuset når vannet har gått eller lignende som andre vanlige fødsler...

Legen sa faktisk at lille Felix faktisk kan komme når som helst nå..Så det er litt skummelt. Men det var vist ingen fare med det..Så jeg prøver å ta det med ro, å kniper igjen så lenge jeg kan..:) Så nå er det bare å vente! hehe.

Hvordan går det med deg og din lille da?!:)

Klemmer.

Skrevet

Ikke liten, du..slapp helt av..

jeg er i uke 34 og endel mindre, men likevel rett under normal-kurven..babyen er visst 14% mindre enn normalt, men helt ok.

Grunnen til at jeg er liten er visst at hodet har ligget ned hele tiden...

Skrevet

helt passe!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

oi oi. det er jo spennede. Krysser fingrene for at lille felix ikke kommer før ihvertfall etter uke 37.

Vi har det bra vi. Litt usikkert med termin men håper på menstermin er riktig, som da er 27 okt.

Håper bare på at sambo er hjemme til fødsel, for han er jo i afghanistan.

Du må holde meg oppdatert med hva som skjer da.

Det må være veldig frustrerende og ikke kunne gjøre noe.

har du rier eller bare vondt i ryggen og nedpress?

Skrevet

jeg har termin i morgen og har den samme størrelsen på magen som du har nå;) jeg har også fått høre det samme som deg igjennom svangerskapet, men jeg er bare glad for den lille magen min!!! lett og fin å bære rundt på;);)

Skrevet

Jada, det er det vettu.. :)

Jah det får vi håpe han er!beste er jo om han får være med på det...

Utrolig kjipt å ikke kunne gjøre noe.. Føler jeg bare vil ta sovepiller og sove til det skjer!Blir jo nesten deprimert her jeg ligger...Men la på babysengen osv. istad, så har jeg noe koselig å se på..:)

Har mye maserier...som stråler smerter ut i korsryggen og lårene. Samt gir ett gruli nedpress.. uff. Dritt lei av å ha sterke smerter 24\7!!! Men men, hva må man ikke tåle for disse gulla våres...Bare det går bra med han så er jeg fornøyd!

Burde det gjøre... hehe;P

Skrevet

For du noe for smertene?

Det må være helt grusomt, særlig hvis du skal gå sånn i noen uker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...