Planlegger å bli mamma igjen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ...som går i barnehage og skole. Et dumt spørsmål... Hvordan gjør dere det med bursdagfeiring. Før/etter ferien, i ferien? Hva synes barna om det. Bare lurer... ikke at jeg tror det klaffer i første forsøk heller...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vi har ikke feiret sikkelig barnebursdag enn, annet enn barselgruppa da og da tok vi det i ferien. Men jeg tenker vi kommer til å feire 4 års dagen hans etter ferien. Noe å se frem til da liksom, forhåpentligvis blir han jo storebror i april ¨så det blir nok før ferien med bi skal barnedåp og bryllup (skal ha bryllup i forbindelse med dåp) Vi skal selvsagt feire med familien om sommeren da
Bea har snart 4 barn? Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 jenta mi er født 31juli..... vi feirer barnebursdag når vi vet at vennene er på plass etter ferien, når ho går på skolen blir dset vel første lørdag etter skolestart. Ho er fornøgd med den løsningen.....
silima Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Vår eldste sønn fyller år helt i slutten av juni. I år feiret han 7 årsdagen sin i midten av juni, men allerede da hadde noen i klassen begynt å reise på ferie. Neste år tror jeg at det blir feiring rundt 10. juni. Familie selskap har vi på dagen hans.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Vi var heldige. Det er rett før sommerferien starter... Men jeg tenker slik at en kan prøve å holde selskap i ferien, men holde seg unna fellesferien? Ikke lett det der. Selv har jeg bursdag rett før jul, og det var ikke det enkleste det heller... Jeg lovte meg selv at mine barn skulle aldri bli født i desember, og jaggu klarte jeg å få til førstemann den 23.juni(MIDT i året!) *ler* ....ja, ja...det var helt tilfeldig ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå