Gå til innhold

2 uker på kestose og ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

6,1 kilo.

Jepp, det er meg igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vent, 12 kilo var det jeg hadde gått ned. Beklager.

HI

Skrevet

Grattis :)

Jeg har gått ned 13,3 kg siden 24 juli.

Skrevet

Og jeg gikk ned 8.5 kg i sommer på å kutte ned på vanlig mat:)

Alt ved varig vektnedgang er jo å legge om kostholdet varig, er det ikke? Og ta det sakte , men sikkert nedover.

Skrevet

Jo, jeg har tro på varige endringer. Ikke noe helvetteskur for så å prøve å lære å spise på nytt igjen etterpå. Tror det er lett med tilbakefall når man går på sære kurer.

Jeg spiser magert og variert og trener hver dag. Og det funker tydeligvis ;)

Skrevet

12, kilo på 2 uker. Wow, det må jeg si. Gratulerer da.

Skrevet

Ketolyse er laaaaaant unna en helveteskur, bare så det er sagt.:o))

Ikke er den sær og ikke trenger jeg lære meg å spise på nytt.

Det eneste jeg skal tenke på når jeg begynner å innføre karbohydrater igjen er å øke aktivitetsnivået, og kutte ut fettet. Samt spise mindre karbohydrater generelt.

Skrevet

Ketolyse er en vidunderkur hvis målsetningen er ekstremt dårlig kroppslukt. Pjuuuk

Skrevet

Jeg lukter ihvertfall ikke ille. Svigerinna mi som også går på kuren lukter ikke heller. Kan det ha noe med hygiene å gjøre om man stinker mener jeg.?

Skrevet

Ketolyse er også greit hvis man vil ha råtten ånde, null energi, hodepine og sitte på ramma hele dagen.

...men kanskje det funker for noen andre enn meg.

Skrevet

Ha det må det no gjøre da siden jeg ,ikke har råtten ånde, har økt energinivå, null hodepine, bedre hy og bedre fordøyelse, bedre blodtrykk, mindre kolesterol i blodet osv. Mao kun helsegevinst for min del + betydelig vekttap.

Skrevet

Så flott :) Det er ikke alt som funker for alle.

Jeg spiser "klassisk" lavkalori og trives best med det. Og sørger for å sykle en time med puls på over 165 hver dag.

Skrevet

Og akkurat det har jeg som målsetning å gjøre når jeg nådd mitt endelige mål. Sykle må jeg vente litt med til jeg kommet meg fra operasjonen. Da skal jeg begynne å stabilisere meg.;o)

Skrevet

ah, glad jeg slipper slikt!! spiser det jeg har lyst på, trener 1 gang i uken, og er slank!!:P:P:P:P:P

Skrevet

Jeg er også slank........ nå ! ;o))

Skrevet

hehe...:)

og du trives bedre som slank da regner jeg med?

Skrevet

Jeg gikk ned 43 kg før jeg ble gravid. Men jeg var ikke helt ferdig, så det gikk rett i dass mens jeg var gravid, selvfølgelig. Kan skylde på mye rart, men tror det rekker å skylde på meg selv ;)

Men det er litt morsomt da, jeg gikk opp over 20 kg, og formen hadde ikke forsvunnet helt, selv om jeg ikke har trent ordentlig på et år! Så jeg sykler og koser meg, og henger på trikotkledde gymrotter.. tror de synes det er litt sært å ha ei feit dame på slep som følger uten problemer ;)

Skrevet

Har aldri prøvd kuren selv, men har hatt folk på jobben som lukter helt forj...lig. Er jo pussig om de plutselig skulle slutte å dusje når de startet på denne kuren!?!?! Han ene kom og bøyde seg over meg og skulle vise meg noe på skjermen min, trodde jeg skulle spy der og da. Har hørt snakk om at de første ukene av kuren driver kroppen med renselse, og det går utover kroppsodøren. Takke meg til litt flesk da!

Skrevet

Ja ikke vet jeg, jeg har ihvertfall ikke hørt at jeg luket noe som helst fra noen, og minn mann regner jeg med ville vært veldig ærlig på det punktet. Men, men. jeg hadde også tatt til takke med litt flesk. Men jeg hadde mye!!!

Skrevet

Ja det gjør jeg, det gjør unektelig hverdagen min mye "lettere". 18 kilo merkes på en kropp. Dessuten er det skadelig å ha en slik overvekt og jeg var redd for sykdommer selvfølgelig som har en tendens å komme i kølvannet av sykelig overvekt. Jeg tok kampen og har så langt vunnet over kiloene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...