Athene75 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har ikke satt meg noe særlig inn i dette ennå jeg. Er jo så mye å velge i jo. Hvilken vogn har dere tenkt å kjøpe? Noen som også har noen forslag om bra og fine vogner?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 http://www.emmaljunga-rus.ru/index.html?action=image&picture_id=3308 denne har vi kjøpt=)
Niem og Patrick Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Emmaljunga Edge Duo har vi kjøpt http://www.g-knapp.se/bilder/12719a.jpg
MegOgAlleMine Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Har kjøpt simo kombi vogn;) alltid øsnket meg slik vogn, og nå på nummer 3 blir det en slik en
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Simo kombivogn 2006-modell (brukt i 8 mnd) i svart og grått. Kjempefin.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Så lett vogn som overhodet mulig! Etter to unger har jeg lært at selv om store vogner er veldig fine, så skal de inn og ut av bilen en del ganger, og 17kg er tungt i lengden..! Derfor har jeg Quinny Speedi SX understell, med Dreamibag. Understellet veier bare 9 kg, og i tillegg kan MaxiCosi Cabrio klikkes direkte på understellet. Enkelt, og veldig greit!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Vi har en Easywalker classic som skal bo i bilen, bilsetet passer også på. Hjemme skal vi ha Teutonia Elegance duo vogn.
To barns mor og 75-modell. Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Tror det blir Brio. Har snusa litt på Quinny også. Syntes den er flott, men man får jo ikke vinterpose i dypvogn delen. Det var kjedelig!!!
mrss83 Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 jeg har heller ikke tenkt så mye på det... Noen som har et tips på en bra vogn som man får inn i en liten bil? jeg kjører toyota yaris! hehe
Gjest Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Du får plass til vinterpose i Quinny'n, men den kan bare ikke være så stor! Vi har voksipose etter de to første, men den går jo absolutt ikke, men vi har også en skinnpose og den får fint plass! Det samme gjør en liten dunpose! Det skal jo være sagt at Dreamibagen ikke er stor, så hvis du får baby i okt./nov. og skal bruke dypvogna hele vinterhalvåret, så blir den liten. Jeg har termin i februar, så bagen holder akkurat så lenge den skal!
de tre bukkenebruse Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 skal bruke samme vogna som vi hadde til første:) simo kombi,kjempe fornøyd med den:) svart utpå og gått mønster inni:) kjempe fin:)hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Vi skal ha Quinny freestyle comfort. Med sort sportsdel og rød bag. Syns den er kjempe fin og praktisk.
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Det er jo så mange vogner å velge mellom. Men det er nok lurt å tenke på hvor lenge du blir å bruke selve bagvognen. Det er ikke store plassen til feks en voksipose. Kommer jo selvsagt an på når på året babyen kommer.... Jeg har sett på en vogn som har ca 92cm bag. Den jeg har sett på heter Basson Balder. Da jeg fikk min første datter, begynte jeg å bruke sportsvognen da hun var litt over 3 mnd. Med skinn i bunnen og voksipose.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=1362&category_id=dcae791d3662befdfb326ae1fca64d0c& Den skal vi ha, bare med grå inni! Jeg synes jo den er kjempefin da:)
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Vi har arvet en tøff teutonia Y2K, og også en Svithunvogn til å ha på balkongen. Vi bor i 2.etg i blokk, så ei sovevogn er et must!
CB-BabyBoy Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Når man skal velge vogn, så må du se på hva som vil passe for deg/dere. Tyngde, størrelse vogna, mye tur i skog og mark, mye inn /ut av bil, byvogn, vendbar sittedel osv. For vår del, så veier tyngde og nettheten på vogna mye. Simo er totalt utelukket fordi den er altfor tung og stor. Vogna som veier i seg selv 20 kg og da en unge på økende antall kilo, så vil ikke ryggen min takle det rett og slett. Vi har sett på både OTH, TFK og Easywalker, men OTH har ikke vendbar sittedel - de andre er vi ikke helt fortrolige med designet på. Så valget faller trolig på Emmaljunga City Jet med City Bag. Bagen veier under 4 kg og er samtidig stor og god. Oppi vogna blir det en Olderwalder (sikkert stavet feil!) dunpose siden voksi er for klumpete for min del. Når det gjelder soving, så tenker jeg vi bare tar med baggen opp i leiligheten og setter den på verandabordet - trenger ikke dra med understellet for å sove ute. Du kan jo kikke på www.barnevognguiden.no - der ligger det omtaler og bilder av mange vogner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå