Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 http://kevinalex.moonfruit.com/ Legg gjerne igjen en hilsen =)
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 så god han var da=) så du venter enda en gutt... hihi... jeg fikk min første gutt den 2 juni... (ligger bilder på profil) hvor kommer du fra?
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 i kongsberg... sender deg en post jeg =)
En Prins + Prinsesse Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 nå får du svart på posten jeg sendte.. var fullt der skjønner du!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 sjønn han var .... og stilig rom som han har.... litt uaktulelt her da med 4de jente på vei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå