Gå til innhold

Mine symptomer :)

Lykkeliten *På overtid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er det en dag før ikm og jeg tenkte ikke noe over at de tingen som har skjedd meg i det siste kunne være tegn på graviditet. Har ikke tenkt så mye på det i det siste faktisk..

Jeg har blandt annet:

-Vondt i hodet

-Skiftende hard/løs mage

-tisser heeele tiden

-kvalme som kommer og går

-oppblåst

- stikkinger nederst i magen

Men dette kan jo bare være tilfeldig. Har liksom mistet litt trua på å noen gang kunne få lov til å se en positiv test. Lurer på hvordan det er jeg. Åsitte der og få en positiv test. Jeg kommer til å hyle rett ut jeg! :) Gud jeg gleder meg til det.. heheh.. Jaja, men får vel ta det som det kommer.. Skal slappe av med dette greien jeg nå. Legge det litt på hylla og la det gå som det går. Føler at 1 år har jeg "kastet" bort på å være så opphengt i babygreier. Vil leve tida med samboer som vi har alene.

Takk for at dere er her forresten. :) Og håper spiren sitter hos dere alle! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe den setter seg fats hos både meg og deg:D Så kan vi trille sammen over på 1.tri

Skrevet

Heheh.. Ja vi får håpe på det! :) Skal sende deg en tanke i morra tidlig jeg da du tester.. Skal faktisk test i morra tidlig jeg også tenkte jeg, men har ikke noe tru på at den er positiv..

Skrevet

Det har ikke jeg heller, tester jo veldig tidlig, er jo 4 dager til IKM i morgen dersom jeg har en lutealfase på 14 dager, noe jeg ikke pleier nå. Det tidligste jeg har fått positiv er 13dpo, i morgen er jeg på 11 dpo, men jeg satser på at dersom jeg er det vil testen vise det siden man kan ta den 4 dager før.

Når i morgen tidlig skal du teste?

Skrevet

åja.. Men hvis testen sier den kan vise 4 dager før tida så skal den vel gjøre det.. i alle tilfeller så kan du eventuelt vente noen dager for å få en garantert riktig test. Men det vil si at man må vente og DET veit jeg er veldig vanskelig.. Heheh.. Jeg har fri i morgen så jeg sover vel litt lengre enn normalt.. :) Skal teste så fort jeg står opp. Når skal du teste da?

Skrevet

Det som er med tester som man kan ta tidligere er at du kan få positiv, men det er også større riskiko for at den viser negativ selv om du er gravid, grunnen er at det er ikke kommt nok HCG.

Jeg skal TIDLIG opp i morgen, så jeg tester vel i 6 tiden tror jeg

Skrevet

hvilken test viser hcg 4 dager før IKM? er det tilfelle?

Skrevet

ja, det står ut på CB sine digitale. Men bak på pakken står det at dersom du tar den 4 dager før IKM er det berre 51% kjangs for at den viser positiv dersom du er gravid. % blir høyere for hver dag du venter nermere IKM selvfølgelig

Skrevet

jøss, d har eg ikke fått med meg... de digitale ja.. hm.. må kanskje prøve en slik når det nærmer seg litt mer... er en uke til IKM... kjiipt å vente så lenge... :-(

Skrevet

Jeg ville egentlig ikke testet så tidlig som jeg gjør. Grunnen til at jeg ikke lenger klarer er fordi alt tyder på at jeg kanskje r det.MInuset med hvis jeg får positiv før IKM, så har jeg lett for å miste da, mange mister så tidlig men de vet ikke om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...