Gå til innhold

Voksenutenbarndamedibbemiddag i høst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

på Ekeberg snakket vi litt om at vi burde jo få til en dibbemiddag ala den i fjor i høst. Er det noen som har lyst til å være med? (Hører jeg JA, JA??) Jeg kan være "sekretær", og prøve å ha oversikt over hvem som kan når/hvem som vil spise hva/hvor og sånt. Er vel best en fredag, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Og da har jeg jammen lyst til å overnatte på hotell:-))

Skrevet

Kan ikke 19.oktober og det passer best de helgene som ikke tilhører partall uker for da jobber sambo både fredag og lørdagsnetter.....

Skrevet

Hotell - hm, det var en strålende ide!!!!! Det var utrolig deilig på Holmsbu, at vi kunne ha både vorspiel og nachspiel og ikke måtte hjem! Tror november passer best for meg/i heimen hos oss, er litt annen reising i oktober.

Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig å møte dere,så blir gjerne med om det er greit :)

Skrevet

SÅ KLART du skal bli med oss!!!

Blir kjempekoselig å møtes in real life:-)) Og jeg kan gå god for at samtlige er kjempekoselige:-))

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men har altså en termin å ta hensyn til i begynnelsen av desember. Hvis det blir november passer det derfor best tidlig i måneden :-)

Skrevet

Jepp jepp, jeg er med. Regner med vi bestemmer dato i god tid sånn at alt annet kan nedprioriteres, he he....

Skrevet

JAAAA denne ganger MÅ jeg være med, første gang var det Odd Nordstoga konsert, og andre ganger med SPA var jeg helt opptatt med oppussing i det nye huset og glemte det :( så denne gangen må jeg være med ;-))) Passer best en fredag i november ja ;-)

Skrevet

Jeg vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg vil også være med og november er foreløpig ikke alt for full her heller..

Skrevet

Så bra! Da er vi foreløpig 9 stk, hvis jeg har telt riktig. Så var det spørsmål om tid og sted. Noen har lyst til å overnatte. Kunne vi kanskje gjort det sånn at vi velger et sted slik at de som vil kan overnatte (på et hyggelig sted med basseng osv), og de som ikke har mulighet til overnatting kan dra hjem? I så fall sikkert best å velge et sted noenlunde sentralt i Oslo, med hotell ikke så langt unna.

Eller så kan vi velge et sted hvor alle overnatter. Mange hyggelige steder i reiseavstand + - en time fra Oslo. Vi tar et "opprop": Hvor mange vil overnatte? Hvor mange har ikke mulighet for overnatting?

Snakkes!

Skrevet

Jeg har mulighet for overnatting og vil altså gjerne at det skjer så tidlig i november som mulig. Da er det ingen fare for at fødsel starter underveis...

Skrevet

Jeg vil gjerne overnatte:-)

Skrevet

Jeg overnatter gjerne...:))

Trenger avvenning fra lillegutt. Hehe..er så håpløs at jeg får abstinenser etter et par timer når jeg er borte fra han ;)

Skrevet

Hørte jeg TUR, he he he he...?

Jeg er med på alt (innenfor rimelighetens grenser), enten overnatting eller på byen i Oslo :)

Skrevet

Jeg er forresten klar for det meste og når som helst!!! Med unntak av helgen i uke 45.... da er jeg den "heldige" innehaver av bakvakt innenfor murene.....

Skrevet

Jeg vil gjerne!! Men da må dere komme med en dato snaaaart altså

;-)))

Kjekt å ha mulighet for litt rimelige flybilleter nemlig! ;-)

Dritgrei, kommer du også??? Så du var våken du også :-)))

Skrevet

Foreslår da fredag 16.november:-))

Siden helgen før er uaktuell og vi bør sette en dato snart:-) Og det var jo den samme helgen som vi var ute i fjor, eller husker jeg hakkande gæærn?

Skrevet

Høres greit ut for meg, fredag 16 november ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...